اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر خبر داد

پرداخت 56 میلیارد ریال تسهیلات برای بهسازی منازل روستایی شوشتر

رئیس اداره بنیاد مسکن از پرداخت وام و اعتبارات مسکن روستایی خبر داد و گفت: 56 میلیارد ریال وام به روستائیان این شهرستان برای بهسازی و مقاوم سازی منازل پرداخت شده است.

پرداخت 56 میلیارد ریال تسهیلات برای بهسازی منازل روستایی شوشتر

علی‌اکبر حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: بیش از 56 میلیارد ریال وام برای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر در مورد طرح بهسازی مسکن روستایی افزود: این طرح به منظور بهسازی و افزایش سطح ساخت و ساز منازل روستایی در شهرستان و بخش‌های تابعه اجرا شده و در حال انجام است.

حسین‌زاده در ادامه بیان کرد: این طرح برای افزایش ساخت و ساز منازل روستایی از نظر کیفی و کمی و همچنین آسیب دیدگان از حوادث قهری در این شهرستان در حال اجرا است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر خاطر نشان کرد: وام و اعتبارات مسکن روستایی در این شهرستان و بخش‌های تابعه با تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

وی با اشاره به اعطای وام به متقاضیان در سطح شهرستان شوشتر گفت: سال گذشته به 450 نفر از محل اعتبارات وام مقاوم سازی با اعتبار بیش از 56 میلیارد ریال پرداخت شد.

حسین‌زاده با اشاره به ابلاغ سهمیه وام‌های مقاوم‌سازی شهرستان شوشتر افزود: تعیین ابلاغ سهمیه 750 نفره وام مقاوم سازی به ازای هر نفر 125 میلیون ریال در حال پیگیری است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر خاطر نشان کرد: پرداخت وام مقاوم سازی منازل روستایی از طریق بانک‌های عامل در حال پیگیری است و امیدواریم در اسرع وقت به نتیجه برسد.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول