اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گستردگی بساط تبلیغاتی ریاست جمهوری در شهر هزار سنگر

طرفداران پنج نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آمل با ایجاد فضای تبلیغاتی و ستاد انتخاباتی سعی در جذب افکار عمومی دارند.

گستردگی بساط تبلیغاتی ریاست جمهوری در شهر هزار سنگر

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان یکی از مهم‌ترین انتخاباتی است که در هر ادوار قبلی حاشیه‌ها و فضای خاص خود را داشت.

در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در نهایت به عرصه رقابت هشت کاندیدا تبدیل شده هم‌اکنون تمام شهرها و بخش‌های کشورمان را به خود درگیر کرده و در این بین یکی از شهرهایی که جرقه تب و تاب انتخاباتی در آن از چندین روز قبل زده شده آمل است.

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نخستین ستاد تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان بوده که هم‌اکنون این ستاد با تشکیل کمیته‌های مختلف مردمی، دانشجویی، بانوان و فرهنگیان توانسته بازار خود را به خوبی گرم کند.

از دیگر ستادهای تبلیغاتی که در روزهای گذشته با انتخاب رئیس ستاد کار خود را آغاز کرده‌ می‌توان به ستاد نامزدهایی همچون سعید جلیلی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، محسن رضایی و علی‌اکبر ولایتی اشاره کرد.

از دیگر نکات جالب توجه شور انتخاباتی در آمل می‌توان به همسایگی ستاد سه نامزد پرطرفدار این دوره از انتخابات در خیابان امام خمینی(ره) اشاره کرد به طوری که این همسایگی در ستاد قالیباف و جلیلی به چند قدمی هم می‌رسد و در فاصله حدود 300 متری آن دو نیز ستاد تبلیغاتی روحانی خودنمایی می‌کند.

همچنین در ورودی ستاد تبلیغاتی حسن روحانی که با شعار دولت تدبیر و امید وارد این ماراتن بزرگ و ملی شده است پوسترهایی از هاشمی و خاتمی به چشم می‌آید که در نوع خود قابل توجه و تامل است.

البته دو ستاد انتخاباتی دیگر که در این شهرستان به ولایتی و رضایی تعلق دارد نیز به ترتیب در میدان 17 شهریور و سبزه میدان مستقر شده‌ و طرفداران مختص به خود را گرد آورده است.

با توجه به این اینکه شهرستان آمل به لحاظ سیاسی و اقتصادی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد می‌توان پیش‌بینی کرد طی روزهای آینده ستادهای تبلیغاتی سه نامزد باقی‌مانده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهر برپا شده تا آنها نیز بتوانند با تبلیغات خود رای مردم ولایتمدار و انقلابی این شهر را از دست ندهند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول