اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 217

نوروزی: هیچ یک از کاندیداها در مناظره راهکار اقتصادی ارائه نکردند

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در مناظره شب گذشته تنها صورت مسائل اقتصادی عنوان شد و راهکاری از سوی هیچ یک از کاندیداها ارائه نشد.

نوروزی: هیچ یک از کاندیداها در مناظره راهکار اقتصادی ارائه نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: مناظره شب گذشته مناطره نبود بلکه جلسه نقدی بر عملکرد دولت گذشته و نظرات یکدیگر بود.

مردم به دنبال شنیدن طرح و برنامه کاندیداها در حوزه اقتصاد بودند

وی تصریح کرد: نخبگان و عامه مردم به دنبال شنیدن طرح و برنامه کاندیداها در حوزه اقتصاد بودند اما هیچ یک از آقایان نتوانستند تعریف درستی از برنامه‌های خود ارائه دهند.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کاندیداها مشکلات را خوب شناخته و آنها را بیان می‌کردند اما یا راه چاره‌ای گویا در دست نداشتند و یا شکل و شیوه مناظره این امکان را به آنها نمی‌داد.

تحقق منویات مقام معظم رهبری در گرو حضور حماسی همه آحاد مردم است

نوروزی در خصوص اهمیت این دوره از انتخابات و با بیان اینکه حضور حداکثری و پرشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق «حماسه سیاسی»، موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، اذعان داشت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در گرو حضور حماسی همه آحاد مردم در انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به توطئه‌های روزافزون استکبار جهانی برای به زانو در آوردن ملت بزرگ ایران خاطرنشان کرد: با توجه به فشارهای سنگینی که دشمنان قسم خورده این انقلاب بر علیه نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، باید همه مردم با درک شرایط حساس کنونی با حضور گسترده در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

مردم تا آخر، از ارزش‌های و اندیشه‌های امام راحل دفاع می‌کنند

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از استقامت و پایداری ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار جهانی در طی انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی در طول 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی هم در هشت سال دفاع مقدس و هم در مقابل دسیسه‌های مختلف دشمنان از جمله جنگ فرهنگی، جنگ نرم و فشارهای اقتصادی  و تحریم‌ها، نشان داده‌اند که تا آخر، از ارزش‌های و اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

کاندیدای صادقانه و شفاف برنامه‌های راهبردی خود را ارائه دهند

نوروزی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات باید بر اساس تکلیف الهی و شرعی باشد، تصریح کرد: همان‌طور که ملت ولایت‌مدار ایران با انگیزه الهی و شرعی در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، کاندیدای پست ریاست جمهوری نیز باید برای رضای خدا و با هدف حل مسائل و مشکلات مردم صادقانه و شفاف برنامه‌های راهبردی خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/2307/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول