اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

نهضت حضرت امام (ره) تلاش برای کرامت و احیای انسانیت بود

استاندار هرمزگان گفت: نهضت حضرت امام (ره) تلاش برای کرامت و احیای انسانیت بود.

نهضت حضرت امام (ره) تلاش برای کرامت و احیای انسانیت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی امروز در همایش «تبیین اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری» گفت: حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف دینی بر مبنای اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه امام به خدا پیوسته نهضت و حرکتی را آغاز کرد که این حرکت، تلاش در راستای کرامت و احیای انسانیت بود، ابراز داشت: در عصری که بشریت در یاس و ناامیدی به سر می برد رسیدن به قله‌های شکوفایی، نشاط، خوداتکایی و باور محصول حرکت امام (ره) و نهضت اسلام بود.

استاندار هرمزگان از حضرت امام خمینی (ره) به عنوان عظمت اسلام یاد کرد و افزود: بدون شک وجود با برکت امام عزیز در دوران حیات طیبه زمینه ساز افتخار و عزت برای اسلام، مسلمین و تمام بشریت شد.

عزیزی با اشاره به ضرورت تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر  بخواهیم اندیشه‌های سیاسی حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب را تبیین کنیم باید نگاه‌مان به سمت دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با بیان اینکه باید آنچه که محصول حرکت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران است را خوب درک کنیم، تصریح کرد: اندیشه‌های حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری را می‌توان در قالب دو رکن تحقق نظام سیاسی مبتنی بر دین و آموختن درس دشمن شناسی و حق و باطل شناسی به تمام بشریت تبیین کرد.

وی ادامه داد: رسیدن به قله پر افتخار نظام اسلامی، عنوان با برکت جمهوری اسلامی، اتکای اندیشه امام عزیز بر دوبال جمهوریت و اسلامیت و پایه گذاری نظام مبتنی بر اندیشه‌های الهی و نبوی زمینه‌ای برای حرکت بزرگ و آرمانی ملت ایران را فراهم کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: وقتی حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمایند"جمهوری اسلامی" به معنای این است که اندیشه‌های این عزیز به خدا پیوسته در مسیر رسیدن به قله‌های پر افتخار است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: دومین درسی که حضرت امام (ره) به بشریت داد درس دشمن‌شناسی، جریان‌شناسی و حق و باطل‌شناسی است، اینکه انسان باید در مسیر تحقق اندیشه‌های الهی تمام شیاطین عالم را بشناسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌ ‌رو اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم و جدی امام و مقام معظم رهبری تصمیم عقلانی در تحولات از جمله عرصه انتخابات است.

عزیزی با بیان اینکه انتخابات مظهر تجلی اراده مردم و مظهر پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: کسی در این نظام نیست که به اهمیت انتخابات به عنوان یکی از اندیشه مهم سیاسی امام، آن را درک نکرده باشد.

وی انتخابات را بر مبنای اندیشه‌های حضرت امام (ره) یک آزمون دانست و افزود: با بهره‌گیری از فرصت آزمون انتخابات، تکلیف را در نظام اعتقادی عملی می‌کنیم.

انتهای پیام/88007/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول