اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان فارس صورت گرفت

کشف مواد مخدر و رد رشوه 998 میلیون ریالی توسط ماموران انتظامی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس از رد رشوه 998 میلیون و 370 هزار ریالی توسط ماموران صحیح‌العمل فرماندهی انتظامی این استان خبر داد.

کشف مواد مخدر و رد رشوه 998 میلیون ریالی توسط ماموران انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ ناصر کشاورز اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس و ماموران انتظامی شهرستان‌های پاسارگاد، ‌شیراز، استهبان و کازرون در انجام عملیات جداگانه تعدادی افراد متخلف را دستگیر کردند که این افراد برای رهایی از چنگال قانون و اغفال ماموران 998 میلیون و 370 هزار ریال به عنوان رشوه پرداخت نمودند که ماموران صحیح‌العمل ضمن رد رشوه مراتب را به منظور انعکاس به مقام قضایی صورت‌جلسه کردند.

وی اضافه کرد: در این ماموریت‌ها 937 گرم شیشه، پنج گرم هروئین، 700 گرم حشیش، پنج گرم تریاک، 96 کپسول هروئین، 35 پایپ استعمال مواد مخدر، دو سلاح سرد، 3 هزار و 94 قوطی انواع مشروبات، 73 گوشی تلفن همراه و مقادیری کالای قاچاق کشف شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: از این مقدار رد رشوه 700 میلیون ریال توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، 3 میلیون و 350 هزار ریال توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، 234 میلیون و 540 هزار ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد، 50 میلیون و  480 هزار ریال توسط ماموران انتظامی شیراز در پاسگاه بید زرد و سطح شهر، 4 میلیون و 500 هزار ریال توسط ماموران انتظامی مستقر در اردوگاه مراقبتی افاغنه واقع در شیراز، 3 میلیون و 500 هزار ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استهبان و 2 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی کازرون مستقر در پاسگاه کمارج صورت گرفته است.

یک کلاهبردار فضای مجازی در فارس دستگیر شد

بر اساس این گزارش همچنین رئیس پلیس فتای فارس از دستگیری فردی که برای کسب سرمایه اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: فردی با ارائه گزارشی به پلیس فتای فارس اظهار کرد که در فضای مجازی برای خرید بسته‌های آموزشی مبلغی را به حساب یکی از شرکت‌های اینترنتی واریز و تاکنون بسته‌ای برایم ارسال نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای فارس قرار گرفت و اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری این کلاهبردار آغاز شد.

رئیس پلیس فتای فارس بیان کرد: با توجه به بررسی‌های فنی صورت گرفته در مورد شماره حساب‌هایی که وجه نقد به آنها واریز شده بود مشخص شد، مالک و گرداننده سایت فردی به‌نام «ح- الف» است.

حسینی افزود: در این زمینه فرد کلاهبردار دستگیر شد و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم، کسب سرمایه عنوان کرد.

انتهای پیام/ 2448/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول