اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت خبر داد

برگزاری همایش مبارزه با مواد مخدر در سردشت

فرماندار سردشت گفت: همایش مبارزه با مواد مخدر همزمان با روز مبارزه با مواد مخدر در سردشت برگزار می‌شود.

برگزاری همایش مبارزه با مواد مخدر در سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت ذبیح‌الله کاظمی صبح امروز در دومین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سردشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهر با حضور بخشدار مرکزی و دیگر اعضای شورای فرعی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مواد مخدر بلای خانمانسوز است که باید برای پیشگیری از ابتلا به این معضل فرهنگ‌سازی شود.

وی بر آگاه‌سازی جوانان تاکید کرد و افزود: خانواده‌ها باید فرزندان خود را از مضرات این بلای خانمانسوز آگاه کنند.

کاظمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه در این زمینه، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه آگاه‌سازی جوانان در این زمینه برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به همایش مبارزه و پیشگیری از اعتیاد که همزمان با روز مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود اشاره کرد.

وی با تاکید بر توجه بیش‌تر به اوقات فراغت جوانان، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم برنامه‌های قابل توجهی در این زمینه برگزار کنیم.

کاظمی بر غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: برای اینکه دانش‌آموزان از آسیب‌های موجود در جامعه در امان بمانند باید بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی برای اوقات فراغت آن‌ها داشته باشیم.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی در روستاهای مرزی خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در روستاهای مرزی این شهرستان برگزار و طی آن مرزنشینان آموزش‌های لازم را در این خصوص می‌بینند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول