اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد

انهدام مکان استعمال مواد مخدر در همدان / 3 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از انهدام مکان تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر در یکی از مناطق همدان و دستگیری سه نفر خبر داد.

انهدام مکان استعمال مواد مخدر در همدان / 3 نفر دستگیر شدند

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به دنبال خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت گسترده در یکی از محله‌های شهر همدان و تبدیل شدن مکان مذکور به محلی برای استعمال مواد مخدر، مأموران کلانتری 11 همدان رسیدگی به این موضوع را در دستور خود قرار دادند.

وی گفت: مأموران در تحقیقات شبانه‌روزی و با تحت نظر قرار دادن این مکان به طور نامحسوس پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل موصوف شده که در این راستا سه نفر را دستگیر و 54 گرم و 10 سانت مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک به صورت بسته‌بندی‌های کوچک و آماده برای توزیع کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه یکی از دستگیرشدگان عامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در این منطقه است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی اعزام و اقدامات قانونی در خصوص مکان مذکور که محلی افراد معتاد شده بود به عمل آمد.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از رویکردهای اصلی پلیس است، ادامه داد: این هم در راستای تأمین امنیت و آسایش شهروندان صورت می‌گیرد.

مرادی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه فضا را برای فعالیت فعالان مواد مخدر ناامن کرده‌ایم، ابراز داشت: پلیس در این زمینه با قدرت و قوت وارد شده است.

انتهای پیام/89002/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول