اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیر ماه سال جاری صورت می‌گیرد

میزبانی قزوین از مسابقات کاراته قهرمانی شوتوکان کشور

فدراسیون کاراته کشور میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی شوتوکان سبک wskf کشور را به قزوین سپرد.

میزبانی قزوین از مسابقات کاراته قهرمانی شوتوکان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها از 24 استان کشور در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، روی تاتامی حاضر می‌شوند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی شوتوکان کشور در پنج رده سنی برگزار می‌شود که به طور حتم همین امر نشان می‌دهد این پیکارها از سطح بالا و سنگینی برخوردار هستند.

البته محل برگزاری این رقابت‌ها به طور دقیق اعلام نشده است و به گفته حمیدرضا داوری، دبیر هیئت کاراته استان با توجه به حجم بالای تیم‌ها و شرکت‌کنندگان حاضر در این رقابت‌ها، به طور حتم این مسابقات درخانه کاراته قزوین برگزار نمی‌شود.

کاراته استان که این سال‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است، با برگزیده شدن به عنوان میزبان مسابقات کاراته قهرمانی شوتوکان کشور بار دیگر توانست اعتماد فدراسیون کاراته کشورمان را جلب کند.

مسئولان ورزش و هیئت کاراته استان فرصت استفاده از میزبانی رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور را باید به فال نیک بگیرند؛ رقابت‌هایی که قرار است دوازدهم تیر ماه سال جاری به مدت دو روز در یکی از سالن‌های ورزشی شهید بابایی، شهید رجایی و یا سالن دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شود.

به طور حتم کاراته‌کاهای قزوینی نیز با توجه به امتیاز میزبانی، این فرصت را دارند که با تعداد کاراته‌کاها و تیم‌های بیشتری در این مسابقات حضور داشته باشند که البته آخرین خبرها از مسئولان هیئت کاراته استان حاکی از آن است که ورزشکاران استان با سه تیم در رقابت‌های یاد شده شرکت می‌کنند.

بدون شک هیئت کاراته استان قزوین در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های مدون و مناسب توانسته است موجی از اعتماد این هیئت ورزشی را در فدراسیون کاراته کشورمان زنده کند که البته این امر در سایه تلاش‌های مسئولان هیئت کاراته، ورزشکاران برتر کاراته استان از جمله بهمن عسگری و کسب میزبانی‌های مختلف اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان محقق شده است.

البته نباید این نکته را از یاد برد که میزبانی رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در بخش شوتوکان در قزوین از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا شوتوکان در کنار سبک‌های شیتوریو، وادوریو و گوجوریو چهار سبک اصلی کاراته را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/77004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول