اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

استقبال مسئولان قم از مدال‌آوران کاراته‌

مراسم استقبال از کاراته‌کاران قمی که در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند در قم برگزار شد.

استقبال مسئولان قم از مدال‌آوران کاراته‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پس از درخشش تیم شیتوریو شوکوکای ایران در مسابقات آسیایی سریلانکا هفت نفر از اعضای این تیم که از کاراته‌کاران بسیجی قم محسوب می‌شدند با استقبال مسئولان سپاه علی بن ابیطالب وارد قم شدند.

مسابقات آسیایی سریلانکا با شرکت 9 تیم از کشورهای مختلف در سه رده سنی برگزار شد و تیم ایران که با 29 کاراته‌کا در این مسابقات شرکت کرد صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد کشور شد.

در این مسابقات با درخشش کاراته‌کاهای قمی در دو بخش کاتا و کومیته تیم ایران به مقام قهرمانی دست یافت، تیم میزبان عنوان دوم را کسب کرد و تیم‌های هندوستان و نپال نیز به صورت مشترک سوم شدند.

سید محمد محسنی، سید مهدی خوش فطرت، حسن فردویی، محسن یعقوبی، صادق فضل اللهی، مهدی بنی حسن و علی محمدی کاراته‌‌کاهای قمی بودند که در این مسابقات حضور یافتند.

کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط محمد محسنی، کسب مدال طلای پیشکسوتان توسط سید مهدی خوش فطرت، کسب مدال طلا توسط محسن یعقوبی، کسب مدال نقره توسط حسن فردویی و مهدی بنی حسن و کسب مدال برنز توسط صادق فضل‌اللهی و علی محمدی رهاورد تیم اعزامی قم به این مسابقات بود.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول