اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

توقف فعالیت‌های باشگاه سپاهان در رشته کاراته

با تمرکز باشگاه سپاهان بر روی رشته‌های فوتبال و هندبال، فعالیت رشته کاراته در این باشگاه اصفهانی به مرز توقف کامل می‌رسد.

توقف فعالیت‌های باشگاه سپاهان در رشته کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه سپاهان فعالیت جدی خود را در رشته کاراته از حدود یک دهه قبل آغاز کرده و طی شش دوره متوالی به عنوان قهرمانی سوپر لیگ کاراته دست پیدا کرد.

کاهش حضور بازیکنان بومی در این تیم و انتقادات صورت گرفته موجب شد تا هیئت مدیره باشگاه سپاهان با شرکت تیم کاراته این باشگاه در سوپر لیگ مخالفت کرده و مقرر شد این تیم با بازیکنان بومی و جوان درلیگ برتر شرکت کند.

پس از حضور یک فصلی تیم سپاهان در لیگ دوم کاراته کشور به نظر می‌رسد فعالیت کاراته در این باشگاه تعطیل شده و در بخش آقایان تیمی در هیچ کدام از لیگ‌های مختلف شرکت نکند.

هیئت مدیره باشگاه سپاهان هنوز نظر نهایی خود را در مورد تیم‌های تحت حمایت باشگاه در سال جاری اعلام نکرده اما پیش بینی می‌شود تنها این باشگاه فعالیت خود در بخش آقایان را در دو رشته فوتبال و هندبال ادامه دهد.

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به طور تلویحی این مساله را تایید کرده اما هنوز باشگاه نظر رسمی خود را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول