اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های درون‌اردویی کاراته قزوین به پایان رسید

رقابت‌های کاراته درون‌اردویی استان قزوین با شناسایی و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رقابت‌های درون‌اردویی کاراته قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان مسابقات درون‌اردویی تیم کاراته بزرگسالان استان که در وزن 60- کیلوگرم با حضور شش کاراته‌کا در خانه کاراته مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، بهروز اولادی و صفرعلی بیگدلی، مربیان تیم کاراته قزوین حضور داشتند.

در این رقابت‌ها رضا صدیقی از باشگاه المهدی اقبالیه با به دست آوردن چهار پیروزی متوالی و کسب 28 امتیاز در نهایت موفق شد بالاتر از رقیبان خود، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

علیرضا حسن‌دوست از باشگاه اتحاد البرز عنوان نایب قهرمانی را تصاحب و احمد عابدینی از باشگاه شهدای اقبالیه نیز به کسب مقام سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.

مربیان تیم بزرگسالان استان قزوین به نوعی تلاش داشتند تا با برگزاری رقابت‌های درون‌اردویی و انتخابی وزن 60- کیلوگرم بتوانند نفرات مستعد این وزن را شناسایی کنند که البته به نظر می‌رسد در این راه موفق بوده‌اند.

نکته قابل توجه این است که دبیر هیئت کاراته استان قزوین عنوان کرده که نفرات اول و دوم رقابت‌های درون‌اردویی کاراته استان، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان در وزن 60- کیلوگرم شرکت می‌کنند.

البته حمیدرضا داوری این را هم اضافه کرده که این نفرات در صورت موافقت کادر فنی و فدراسیون کاراته کشورمان می‌توانند راهی رقابت‌های انتخابی تیم ملی شوند.

به طور حتم در صورت تحقق این امر کاراته‌کاهای قزوینی فرصت خوبی برای حضور در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشورمان به دست می‌آورند تا با تمام توان و انگیزه‌های بالای خود، برای مصاف با رقیبان قدرتمند خود با جنگندگی به روی تاتامی بروند.

انتهای پیام/77004/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول