اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

گفتمان امام راهکاری برای انتخاب گزینه اصلح

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: با استفاده و مطالعه در گفتمان و آثار امام (ره) می‌توانیم گزینه اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب کنیم.

گفتمان امام راهکاری برای انتخاب گزینه اصلح

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیک شدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: عزت و سربلندی امروز ملت ایران به خصوص جهان اسلام از جان فشانی‌ها، فداکاری‌ها و حرکت‌های جهاد گونه امام خمینی (ره) این بزرگ مرد تاریخ نشات می‌گیرد.

وی با اشاره به اخلاص و عمل امام خمینی (ره) افزود: امام با ارتباط صاف و صادقانه که با خدای خود داشت، قلب میلیون‌ها انسان عاشق را مجذوب خود کرد.

عضو فراکسیون اکثریت اصول‌گرایان مجلس ادامه داد: امام با مطرح کردن نظریه اسلام در جهان در مقابل قدرت‌های شرق و غرب ایستاد و با این تحول عظیم جهانی شوری در دنیا به پا کرد.

وی تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و با حفظ دستاوردهای این انقلاب راه او را با قدرت تمام ادامه دهیم و این دستاورد عظیم و جهانی او را به مقصد نهایی برسانیم.

حاجی دلیگانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات تصریح کرد: با استفاده و مطالعه در گفتمان و آثار امام (ره) می‌توانیم گزینه اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب کنیم.

انتهای پیام/63023/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول