اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

وزارت بهداشت به آبادان اهمیت نمی‌دهد/ حق دانشکده آبادان نادیده گرفته شده است

امام جمعه آبادان گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ اهمیتی به آبادان و دانشکده علوم پزشکی آن نداده است.

وزارت بهداشت به آبادان اهمیت نمی‌دهد/ حق دانشکده آبادان نادیده گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرستان جدید  و قدیم دانشکده علوم پزشکی این شهر با انتقاد از وزارت بهداشت اظهار کرد: در چنین مراسم‌هایی هر کس که در دوران خدمت احساس مسئولیت کرده و به درستی خدمت کرده با وجدان آسوده در نزد پروردگار از سمت خود کنار می‌رود.

وی ادامه داد: آبادان یک قطب فرهنگی و قطب اقتصادی منطقه است و باید مدیران کار آمد در آن تقبل مسئولیت کرده و معضلات و نواقص را رفع کنند.

امام جمعه آبادان با تقدیر از عملکرد سرپرست سابق دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: تواضعی مثال زدنی در شخصیت حسینی سرپرست سابق این دانشکده دیده‌ام که ستودنی است،.

وی خطاب به سرپرست جدید این دانشکده گفت: مشکلات را برطرف سازید، در آبادان حقیقتا شجاعت می‌خواهد که مدیری بیاید و کار کند و قبول مسئولیت کند.

ابراهیمی پور افزود: نصیحتم به دوستان در دانشکده علوم پزشکی آبادان این است که نیروها را ذبح نکنید و به مدیران فرصت اجرای برنامه‌هایشان را بدهید.

وی تاکید کرد: من بسیار با این صحنه مواجه شده‌ام که آبادان برای وزارتخانه بهداشت و درمان مهم نیست، چرا که اگر این شهر مهم بود برای این مراسم شخصی به این شهر سفر می‌کرد.

امام جمعه آبادان ادامه داد: باید به مسئولان و مردم این شهر احترام گذاشت، مسئولان شهر تلاش بسیاری دارند تا مشکلات بخش درمان و بهداشت مردم حل شود.

وی ادامه داد: آبادان با تاسیس دانشکده علوم پزشکی از اهواز جدا شد ولی حق و حقوقش هنوز جدا نشده است.

ابراهیمی پور ابراز داشت: مقام معظم رهبری مسئله بهداشت را از اصل 44 جدا کرده‌اند و فرموده‌اند « بهداشت نباید خصوصی باشد » چرا که گاهی سلامت خانواده‌ها را بر هم می‌ریزد، و گاه درآمد یک خانواده تحت تاثیر مسئله بهداشت در می‌آید.

امام جمعه آبادان در ادامه تاکید کرد: مسئله بعدی مشکل بیمه مردم است که باید پیگیری شود.

وی افزود: اماکن درمانی آبادان در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و باید به سرعت این معضلات برطرف شود.

وی در خصوص بیماری‌های موجود در آبادان عنوان کرد: یکی از مشکلات جدی مردم آبادان بحث روانی است که هشت سال جنگ بر تفکر آنها نتایج منفی گذاشته است و  تبعات روحی آنان را مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه آبادان ادامه داد: مسئله گرد و خاک نیز دیگر مشکلی است که مردم این شهر با آن مواجه هستند، و دولت باید فکری برای این حل این معضل جدی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد اسماعیل مطلق امروز به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان منصوب شد.

انتهای پیام/72013/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول