اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در لبیک به فرامین رهبری پیشگام هستند

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد نقش رسانه‌ها در خلق حماسه سیاسی را مؤثر دانست و گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در لبیک به فرامین رهبری در نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی جلودار و پیشگام بوده و هستند.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در لبیک به فرامین رهبری پیشگام هستند

حمید دانش‌آموز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور و استان اشاره کرد و اظهار داشت: استقبال روستاهای بویراحمد برای ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراها به نسبت مناسب بوده و تنها چند روستا به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای مورد نیاز برای شورای روستا ثبت‌نام نکرده‌اند.

وی تعداد شعبه‌های أخذ رأی این شهرستان را 238 شعبه عنوان کرد و گفت: کلیه شعب أخذ رأی مجهز به کلیه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده اما همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در امر انتخابات مناسب گزارش شده است.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد همکاری آموزش و پرورش شهرستان در تکمیل و تجهیز امکانات انتخاباتی را مهم و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: کلیه برنامه‌های اجرایی انتخابات طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است و تاکنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

وی در ادامه یادآور شد: ستاد انتخاباتی شهرستان بویراحمد آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد و اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات را ستادهای این اعضا با توجه به ویژگی و خصوصیات مهم مشخص می‌کنند.

کاهش تخلفات انتخاباتی با راه‌اندازی سامانه جامع

این مسئول شهرستانی خاطرنشان کرد: طراحی سامانه جامع انتخابات و ثبت شدن مشخصات افراد در این سامانه می‌تواند در سلامت انتخابات مؤثر باشد و تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات سالم در سطح شهرستان صورت گرفته است.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد راه‌اندازی سامانه جامع انتخابات را در کاهش تخلفات انتخاباتی مؤثر دانست و گفت: به دلیل حساسیت انتخابات نماینده فرماندار، اعضای شعب، هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های بازرسی و ... از عوامل مؤثر در سلامت انتخابات این شهرستان هستند.

خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری

دانش‌آموز با تأکید به کاندیدای شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان عنوان کرد: تبلیغات داوطلبان شوراهای شهر و روستا تا 16 خردادماه غیرقانونی بوده و هرگونه تبلیغاتی تا قبل از تاریخ مشخص شده خلاف قانون بوده و با افراد مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: برنامه‌های تبلیغاتی و اساسی کاندیدای شوراهای شهر و روستا باید دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو باشد.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه مردم کشور ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد در لبیک به فرمان رهبری در نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیش قدم هستند، گفت: امیدواریم مسئولان اجرایی، مجریان انتخابات، رسانه‌ها و دوطلبان شرایط لازم برای حضور پر شور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول