اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

انتخابات شورا‌ها در حاشیه قرار گرفته است/ بی‌توجهی رسانه ملی به انتخابات شورا‌ها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر رسانه ملی تنها به انتخابات ریاست جمهوری توجه دارد و نسبت به انتخابات شورا‌ها بی‌توجه بوده و این انتخابات در حاشیه قرار گرفته است.

انتخابات شورا‌ها در حاشیه قرار گرفته است/ بی‌توجهی رسانه ملی به انتخابات شورا‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه نسبت به نحوه برگزاری هم‌زمان انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شورا‌ها معترض هستیم، اظهار کرد: تجمیع این انتخابات سبب بی‌‌‌‌توجهی به انتخابات شورا‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه هیجانات انتخابات ریاست جمهوری بر روی انتخابات شورا‌ها سایه انداخته است، اضافه کرد: در حال حاضر رسانه ملی تنها به انتخابات ریاست جمهوری توجه دارد و نسبت به انتخابات شورا‌ها بی‌توجه بوده و این انتخابات در حاشیه قرار گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه جنس شورا‌ها با جنس مجلس شورای اسلامی هم‌خوانی دارد، تصریح کرد: با توجه به این موضوع انتخابات شورا‌ها باید با انتخابات مجلس شورای اسلامی تجمیع می‌شد و دولت و مجلس باید اصلاحات لازم را نسبت به تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها انجام بدهد.

وی با بیان اینکه در حال نزدیک شدن به فاز کاندیدا‌های انتخابات شورا‌ها هستیم، ادامه داد: فرصت کاندیدا‌های انتخابات شورا‌ها به دلیل انتخابات ریاست جمهوری کم‌رنگ شده است و مردم و مسئولان باید نقاط ضعف این افراد را یاد‌آوری کنند.

قربانی با اشاره به اینکه هیچ یک از کاندیدا‌های انتخابات شورا‌ها از نقد و انتقاد‌ها فرار نمی‌کنند و این افراد باید از این انتقاد‌ها استقبال کنند، تاکید کرد: نقد و انتقاد خوب است و هیچ ایرادی ندارد، اما این انتقاد‌ها نباید غیر‌ منصفانه، غیر ‌واقعی و به دور از بی‌اطلاعی باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد‌ها باید صحیح، اصولی، واقعی، منصفانه و با اطلاعات صحیح باشد، افزود: مسائل ملی در حیطه اختیارات شورا‌ها نیست و شورا نمی‌تواند آب خلیج فارس را به دریای خزر وصل کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مجموعه وزارت کشور و فرمانداری‌ها باید در زمان ثبت‌نام کاندیدا‌ها وظایف، مسئولیت‌های اعضای شورا و قوانین شورا‌ها را برای این افراد بازگو کنند، گفت: شورا باید از افرادی که عیوب کار اعضای شورا‌ها را بازگو می‌کنند، استقبال ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا باید نقاط ضعف و نا‌رسایی‌های خود را در حیطه فعالیت‌های شهری اصلاح کنند، اظهار کرد: با راه‌اندازی خیابان باغ گلدسته زمینه‌های تبدیل چهارباغ عباسی به پیاده‌راه فراهم شده است و امیدواریم این خیابان هر چه سریع‌تر به پیاده‌راه تبدیل شود.

قربانی با تاکید بر اینکه در صورتی که فرصت موجود برای تبدیل خیابان چهارباغ عباسی به پیاده‌راه از دست برود، مردم به رفتار ترافیکی خود در سطح شهر ادامه می‌دهند، ادامه داد: مسئولان شهر باید یک برنامه عمرانی را برای رفع ترافیک خیابان چهارباغ عباسی و تبدیل این خیابان به پیاده‌راه تهیه کنند.

وی با بیان اینکه حساسیت‌های ویژه‌ای نسبت به خیابان چهارباغ عباسی وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین زمان برای تبدیل این خیابان به پیاده‌راه وجود دارد و یک برنامه حساب شده باید برای این خیابان تدوین شود و اقدامات عمرانی مورد نیاز نیز در این خیابان باید اجرا شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه البته این خیابان باید بر روی وسایل حمل و نقل عمومی باز باشد، اضافه کرد: در صورت اجرای این طرح سفر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در این خیابان 45 درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/63004/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول