اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-140

معافی: سازوکار برگزاری انتخاباتی پرشور در مازندران فراهم است

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران رصد و اطلاع‌یابی افکار عمومی را مسئولیت فعالان رسانه‌ای و روابط عمومی دانست و گفت: همه ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در 24 خرداد فراهم است.

معافی: سازوکار برگزاری انتخاباتی پرشور در مازندران فراهم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، روح‌الله معافی در جلسه مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان نوشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم شرایط جامعه را برای خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد فراهم کنیم.

وی مردمی ‌بودن را از جمله پایه‌ها و شاخصه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تحکیم پیوندهای دوستی، مهربانی و مودت میان آحاد مردم، رسالت مهم روابط عمومی و رسانه است.

معافی با اشاره به برگزاری بیش از 30 انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، افزود: در نظام مردم‌سالاری دینی، رای، اراده و خواست مردم از جایگاه خاصی برخوردار است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان مازندران تصریح کرد: هر میزان که مشارکت اجتماعی در انتخابات بالا باشد امنیت، اقتدار و عظمت کشور ارتقا می‌یابد.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید بستر و شرایط لازم را برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه ایجاد امید و انگیزه در میان مردم یکی از کارکردهای اساسی روابط عمومی و رسانه است، خاطرنشان کرد: معیارهای انتخاب اصلح باید از سوی روابط عمومی و رسانه‌ها برای مردم تبیین شود.

معافی با اشاره به تلاش همیشگی دشمنان نظام برای زیرسوال بردن انتخابات در ایران، گفت: بصیرت، آگاهی و ولایت مداری ملت سرافراز ایران اسلامی همواره سناریوها و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است و در انتخابات 24 خرداد نیز با خلق یک حماسه عظیم سیاسی، اینگونه خواهد شد.

وی رصد و اطلاع‌یابی افکار عمومی را مسئولیت دیگر فعالان رسانه‌ای و روابط عمومی دانست و بیان کرد: همه ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در 24 خرداد فراهم است.

معافی از روابط عمومی ادارات شهرستانی و خبرنگاران خواست تا همکاری و همیاری صمیمانه با کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات در شهرستان‌ها داشته باشند و ادامه داد: از هرگونه امکانات ارتباطی و تبلیغی، به‌دور از هزینه‌ها و مخارج اضافی در جهت خلق این حماسه سیاسی بهره‌گیری کنند.

همچنین در این جلسه محمدعلی قمی‌اویلی فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم با عملکرد اصولگرایی خود شعارهای اصلی انقلاب را غبارروبی کرد، گفت: در این انتخابات، مردم مطابق بیانات مقام معظم رهبری، امتیازات دولت نهم و دهم را مد نظر قرار داده و ضعف‌هایی را که ممکن است برای تمامی دولت‌ها وجود داشته باشد نیز مورد توجه قرار خواهند داد.

فرماندار نوشهر خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: در آستانه انتخابات یکی از مسئولیت‌های شما این است که آنچه را دستاورد نظام است و باعث ایجاد امید در دل مردم می‌شود در مجموعه ادارات خود برجسته کنید.

وی با تاکید بر نقش حضور مردم و امتیازاتی که برای نظام می‌آورد، گفت: به انتخابات باید به‌عنوان یک موضوع جدی نگاه کنید و همه در راستای حماسه سیاسی مورد نظر رهبری در 24 خرداد اهتمام ورزید که قطعا روز شکست دشمن و پیروزی ماست.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول