اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت رحلت امام (ره) انجام می‏شود

برگزاری دعای ندبه با حضور رئیس ستاد شهدای کشور در مهدیشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از برگزاری دعای ندبه به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) با حضور حجت‏الاسلام جوشقانی رئیس ستاد سیره شهدای کشور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دعای ندبه با حضور رئیس ستاد شهدای کشور در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حمیدرضا پارسا صبح امروز در دومین جلسه کمیته ستاد گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری باشکوه مراسم سالروز ارتحال آن حضرت را دارای جنبه‌های بین‌المللی دانست.

وی تأکید کرد: برگزاری هر چه باشکوه‏تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) سبب ارتقای عزت و سرافرازی ملت غیور ایران می‏شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد که وظیفه ما تداوم حرکت انقلابی آن بزرگوار و تبیین اندیشه‌های تابناکش برای نسل جوان است.

پارسا اضافه کرد: ایام‏الله 14 خرداد سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه‏های امام (ره) و انتقال آرمان‏های آن حضرت به دنیا و آزادی‏خواهان جهان است.

وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد امام (ره) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام مؤثر است؛ زیرا هر چه عظمت داریم امام (ره) به جامعه ارزانی کرده‏اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: هدف ما شناساندن شخصیت امام خمینی (ره) به جهانیان به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران است.

پارسا با اشاره به فعالیت کمیته ستاد گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان مهدیشهر، از همه ادارات و دستگاه‌ها خواست تا نهایت همکاری را در زمینه برگزاری هر چه باشکوه‏تر مراسم سالگرد ارتحال آن حضرت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به برنامه‏های کمیته ستاد گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان مهدیشهر، برگزاری دعای ندبه به یاد امام (ره) ویژه‌برنامه شب رحلت با حضور حجت‏الاسلام جوشقانی رئیس ستاد سیره شهدای کشور و مداحی حسین ارزاقی و صرف اطعام هم‏زمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب را از جمله این برنامه‏ها دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر برگزاری دعای پرفیض کمیل، ویژه‏برنامه پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد در حسینیه المهدی مهدیشهر و برپایی ایستگاه‏های صلواتی، بصیرت و سلامت و‏ نقاشی ویژه نوجوانان را از دیگر برنامه‏های سالروز رحلت امام خمینی (ره) در این شهرستان عنوان کرد.

پارسا اضافه کرد: توزیع بروشور و پوستر با موضوعیت و برگزاری گفتمان‏های دینی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا در مساجد شهرستان مهدیشهر از جمله برنامه‏های سالروز ارتحال امام (ره) است.

وی از همه اقشار و مردم ولایتمدار شهرستان مهدیشهر دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در این برنامه‏ها برگ زرین دیگری را بر افتخارات این شهرستان بیفزایند و تجدید میثاقی با آرمان‏های والای امام (ره) و مقام معظم رهبری داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول