اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان:

ساماندهی گلزار شهدا نیازمند عزم جدی است/ اصفهان رتبه 3 ساماندهی گلزار شهدا

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدا کمترین کاری است که در حق شهدا می‌توان کرد اما همین امر نیازمند عزم جدی و همکاری بین بخشی است.

ساماندهی گلزار شهدا نیازمند عزم جدی است/ اصفهان رتبه 3 ساماندهی گلزار شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در نخستین کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان اصفهان در سال 92 اظهار کرد: ساماندهی گلزار شهدای استان نیازمند یک عزم جدی و همکاری بین بخشی است.

وی با اشاره به اینکه دین عظیمی شهدا بر گردن آحاد مردم و نیز مسئولان دارند، افزود: خدمت به مزار شهدا کم‌ترین کاری است که باید انجام دهیم و این امر توجه تمام مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با تاکید به اینکه ساماندهی گلزار شهدای یک شهر ساماندهی نماد مقاومت و ایثار آن شهر است، تصریح کرد: همه باید برای انجام این حرکت اساسی و خداپسندانه با رضایت دل تلاش کنیم.

وی به اهمیت جایگاه اصفهان در فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و گفت: استان اصفهان رتبه سوم ساماندهی گلزار شهدای کشور را به خود اختصاص داده است.

جمالی‌نژاد افزود: جایگاه استان اصفهان با دارا بودن 23 هزار شهید گرانقدر و همچنین بالاترین میزان در تقویم شهدا و جانبازان به میهن عزیزمان باید بهتر از این باشد.

در ادامه این نشست رجایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای 86 درصد استان در زمینه ساماندهی گلزار شهدا تصریح کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی گلزار شهدا در کشور 51 درصد است که استان اصفهان جایگاه برتری در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور دارد.

انتهای پیام/63012/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول