اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

اجرای طرح‌های فرهنگی در پارک‌های آمل

فرمانده سپاه ناحیه آمل از اجرای طرح فرهنگی پارک پاک در پارک‌های شهرستان آمل خبر داد.

اجرای طرح‌های فرهنگی در پارک‌های آمل

مسلم مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای هر برنامه از جمله کارهایی است که می‌تواند در عمق بخشی برنامه و تنوع اثر خوبی داشته باشد، اظهار کرد: در این زمینه نیز طرح پارک پاک با همکاری تخصصی بسیج در کارگروه مطرح و به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی با اعلام اینکه طرح پارک پاک در ایام تابستان و برای پر کردن اوقات فراغت مسافران در نظر گرفته شده است، افزود: این طرح به مدت دو ماه در پارک دهکده طلایی آمل که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های مازندران است اجرایی می‌شود.

مسلمی بیان داشت: در این طرح برنامه‌های متنوعی از قبیل موسیقی محلی و مقامی، تئاتر، خط و نقاشی، گرافیک و دیگر برنامه‌های هنری و فرهنگی طرح پارک پاک تدارک دیده شد.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته طرح جنگل در پارک میرزا کوچک خان جنگلی و منطقه بلیران آمل اجرایی شد، یادآور شد: این طرح‌ها که با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی همراه بود با استقبال مردم مواجه شد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و اجرای این گونه طرح‌ها برای مقابله با جریان‌های نرم دشمن در میان مردم یادآور شد: با اجرای برنامه‌های سالم و مفرح زمینه‌های شادی سالم مردم را فراهم می‌کنیم.

این مسئول با اعلام اینکه طرح پارک پاک از 28 تیر تا 28 شهریور ماه از سوی معاونت فرهنگی سپاه ناحیه و اداره ارشاد شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: در این طرح تلاش می‌شود محیطی شاد و البته اخلاقی و فرهنگی را برای خانواده‌های آملی فراهم سازیم.

وی اذعان داشت: باید حداکثر استفاده و بهره را از این فرصت به منظور مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات ملی، بومی و محلی در تفرجگاه‌ها بکار برد.

انتهای ‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول