اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

غفلت از شورای فرهنگ عمومی موجب شکست برنامه‌های فرهنگی می‌شود

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: غفلت از شورای فرهنگ عمومی موجب شکست برنامه‌های فرهنگی می‌شود.

غفلت از شورای فرهنگ عمومی موجب شکست برنامه‌های فرهنگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسن پرآور در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: توفیق بسیار خوبی است که در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان حضور پیدا کنم و امیدوار هستیم دشتستان که قابلیت بالای فرهنگی دارد در تمام عرصه‌ها به توفیق لازم برسد.

وی بر لزوم توجه بیشتر به شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و افزود: اهمیت شورای فرهنگ عمومی به گونه‌ای است که اگر غفلت شود تمام برنامه‌های فرهنگی شهرستان دچار شکست می‌شود و باید وقت بیشتری به این شورا بدهیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دشتستان دارای مجموعه عظیم و غنی فرهنگی است و باید از این مجموعه عظیم نهایت استفاده و بهره را ببریم.

پرآور با بیان اینکه رسالت شورای فرهنگ عمومی سیاستگذاری است تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید برای برنامه‌های کلان فرهنگی تعیین تکلیف کند و دغدغه‌های فرهنگی مردم و مسئولان را مرتفع کند.

وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی از نظر اهمیت از شورای تامین و شورای آموزش و پرورش و تمام شوراها بالاتر است و در رأس شورای فرهنگ عمومی دشتستان نیز روحانی عالیقدر حاج آقا مصلح قرار دارند که نعمت ارزشمندی است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر اظهار داشت: دستور کار جلسه شورای فرهنگ عمومی باید از قبل مشخص باشد تا خروجی بهتر و مؤثرتری داشته باشد.

پرآور گفت: در شورای فرهنگ عمومی مشکلات فرهنگی و موضوعات خاص شهرستان به طور ریز و دقیق بررسی می‌شوند و برای هر موضوع تعیین تکلیف می‌شود و باید وقت بیشتری به این شورا اختصاص داده شود.

وی ابراز داشت: دشتستان دارای مردمانی فهیم و متعهد و انقلابی است و این مسئله وظیفه شورا را سنگین‌تر می‌کند و باید به دغدغه‌های فرهنگی مردم پاسخ داده شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه در مسایل فرهنگی مردم از مسئولان جلوتر هستند افزود: در مسائل فرهنگی نباید توپ را در زمین همدیگر بیندازیم و باید با وحدت و همدلی برای بهبود مسایل فرهنگی برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کنیم تا خروجی آن به سود مردم باشد.

پرآور اظهار داشت: در هر جلسه شورای فرهنگ عمومی باید یک موضوع مهم بررسی شود و در دستور کار باشد و آن موضوع باید به نتیجه مطلوب منتهی شود و رمز موفقیت این شورا نیز اشراف بر مسایل فرهنگی و آشنایی با دغدغه‌های فرهنگی مردم است.

انتهای پیام/2452/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول