اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

پیشگامی قم در همه عرصه‌های فرهنگی

استاندار قم گفت: چاپ کتاب‌های بسیار تنها یکی از زمینه‌های فرهنگی در قم محسوب می‌شود و هنرمندان و فرهنگ‌مداران قمی در بسیاری از رشته‌ها و تخصص‌ها پیشگام هستند.

پیشگامی قم در همه عرصه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی ظهر امروز در مراسم اعطای حکم دبیری دبیرخانه شعر آیینی کشور به استاد مجاهدی که در دفتر آیت‌الله نوری همدانی و با حضور این مرجع تقلید و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن تشکر از زحمات وزیر ارشاد در دوران مسئولیت اظهار کرد: این وزیر پرکار برای گسترش فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی زحمات فراوانی کشیده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر استاد مجاهدی در حوزه شعر آیینی گفت: استاد مجاهدی از جمله شاعران ارزش‌مدار و پرتلاش ایران اسلامی است.

استاندار قم با اشاره به سابقه آشنایی خود با استاد مجاهدی خاطرنشان کرد: در طول این سال‌ها از این شاعر آیینی بارها تجلیل شده و تلاش‌های ارزنده او مورد تقدیر قرار گرفته است که این امر نشان‌دهنده عمق فعالیت‌های فرهنگی و هنری اوست.

وی ادامه داد: قم در عرصه فرهنگ کشور دارای موقعیتی ممتاز بوده و در همه حوزه‌ها حرف‌هایی برای گفتن دارد؛ اعطای حکم دبیری دبیرخانه شعر آیینی کشور به استاد مجاهدی هم گویای همین حقیقت است.

پیریایی فعالیت گسترده ناشران قمی را مورد توجه قرار داد و افزود: چاپ کتاب‌های بسیار تنها یکی از زمینه‌های فرهنگی در قم محسوب می‌شود و هنرمندان و فرهنگ‌مداران قمی در بسیاری از رشته‌ها و تخصص‌ها پیشگام هستند.

استاندار قم با بیان اینکه استانداری و همه نهادهای دولتی آماده خدمت‌رسانی به حوزه فرهنگ و فعالان فرهنگی هستند گفت: گسترش فرهنگ ناب اهل بیت(ع) امری است که همگان وظیفه دارند در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/78004/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول