اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خورموج:

انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری، عنایت الهی بود

امام جمعه موقت خورموج گفت: انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت حضرت امام خمینی، عنایت الهی بود.

انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری، عنایت الهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عباس فقیه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) و حضرت معصومه(س) را به امت مسلمان ایران اسلامی و تمام شیعیان جهان تسلیت گفت.

امام جمعه موقت خورموج به چهارده خرداد ماه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: شخصیت حضرت امام خمینی(ره) از رهبران جهان متمایز و امام (ره) در جهان اسلامی دارای شخصیتی بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: رمز جاذبه وجودی حضرت امام (ره) اخلاص و ارتباط ایشان با خالق بود و همه همت، کار و تلاش او برای خدا بود و چون الهی بود خداوند حب دوستی او را در دل مردم انداخت. 

وی افزود: روز چهاردهم خرداد ماه تنها برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) نیست بلکه پافشاری و اصرار در راهی است که امام برای ما ترسیم کردند و تجلیل از آن راهی است که حضرت امام خمینی(ره) با قیام، سیره و با وصیتنامه خود جلوی راه ما گذاشتند و امروز ما به این راه بیشتر نیازمندیم.

امام جمعه موقت خورموج یادآور شد: هرچند حضرت امام از میان ما رفت اما با درایت خبرگان ملت در همان روز فردی با تمام مولفه‌های انتخاب کردند و حضرت امام خامنه‌ای را برای جامعه اسلامی معرفی کردند.

فقیه اضافه کرد: انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت حضرت امام خمینی، عنایت الهی بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) خطاب به مقام معظم رهبری می‌فرمایند جنابعالی را یکی از بازوهای توانای جمهوری اسلامی می‌دانم و شما را چون برادری می‌شناسم که آشنا به مسایل فقهی و متعهد به آن هستید و در بین دوستان و معتقدان به اسلام و مبانی اسلام از جمله افراد نادری هستید که همچنان خورشید می‌درخشید و روشنی می‌دهید.

فقیه دیدگاه امام خمینی(ره) را یک دید فراتر از نظام مقدس جمهوری اسلامی و در حد جهان اسلام خواند و خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) از آنجایی که همیشه به فکر نجات و سربلندی مستضعفین جهان بودند انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مستضعفان و پابرهنگان نامیدند.

امام جمعه موقت خورموج افزود: هر چند جسم امام در میان ما نیست اما فکر و راه امام در ذهن ماست و باید به عنوان یک چراغ راه هدایت در جلوی خود قرار دهیم.

فقیه وجود حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای را در استمرار انقلاب بی‌بدیل دانست و یادآور شد:  هر چه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد قدر و منزلت امام خمینی (ره) بیشتر نمایان می‌شود.

فقیه با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در این انتخابات خاطرنشان کرد: برخلاف آنچه برخی‌ها شایعه کرده‌اند که مقام معظم رهبری به فلان کاندیدا نظر دارند، مقام معظم رهبری فرمودند که من در انتخابات از هیچ کس حمایت نمی‌کنم.

انتهای پیام/66001/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول