اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان در همایش ورزش مطرح کرد

‌حضور فعال ورزشکاران در انتخابات / فرامین رهبری را سرلوحه قرار دهید

استاندار خوزستان گفت: مقام معظم رهبری در تمام نشست‌هایی که داشته‌اند بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرده‌اند و ما هم از جامعه ورزش استان همین انتظار را داریم.

‌حضور فعال ورزشکاران در انتخابات / فرامین رهبری را سرلوحه قرار دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی در همایش جامعه ورزش استان پیرامون انتخابات سال 92 که در سالن همایش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: طبق تغییراتی که صورت گرفت، نخستین بار است که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هم زمان با یکدیگر برگزار می‌شوند.

وی افزود: این امر برای این محقق شده تا هر کسی پای صندوق رای می‌رود، باید این دو آمادگی را به لحاظ انتخاب فرد اصلح و یا افراد اصلح در خود ایجاد کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ویژگی دیگر این انتخابات این است که در تحولاتی که در عرصه بین‌المللی اتفاق می‌افتد، آخرین عزم استکبار نه تنها برای ایران بلکه برای دوستان ایران برنامه‌ریزی می‌شود.

به گفته وی این همایش نیز بهانه‌ای است تا یک هم‌اندیشی‌ برای حضور حداکثری مردم در انتخاباتی که بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، داشته باشیم.

حجازی با بیان اینکه تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در بیست و چند ساله رهبری‌شان، همواره فضا را برای حضور مردم از همه طرف فراهم کرده است، ادامه داد: بصیرت و آگاهی نخبگان بر اهمیت موضوع انتخابات می‌افزاید.

وی گفت: مقام معظم رهبری در 40 روز گذشته نزدیک به 12 دیدار بزرگ با اقشار مختلف مردم داشته‌اند که بحث اصلی‌شان مربوط به انتخابات بوده و این نشان دهنده اهمیت کار است.

استاندار خوزستان ادامه‌ داد: مقام معظم رهبری بر مسائل مربوط به اهمیت انتخابات، تکلیف مردم نسبت به حضور در انتخابات و تکلیف نخبگان در هدایت افرادی که به آن‌ها اعتماد دارند، تاکید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هر کدام از شما ورزشکاران و افرادی که در این همایش حضور دارید، به لحاظ جایگاه اجتماعی و ورزشی‌تان، افراد زیادی از شما انتظار دارند، تصریح کرد: در نشست‌ با نخبگان که از حدود سه هفته گذشته آغاز شده و بنا به توصیه مقام معظم رهبری است، بر چنین مواردی تاکید کرده‌ایم.

حجازی در پایان با تاکید بر پیروی همه به ویژه جوانان از فرامین رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در تمام نشست‌هایی که طی مدت اخیر داشته‌‌اند، اشاره کرده‌اند بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرده‌اند و ما هم از جامعه ورزش استان انتظار داریم در این انتخابات حضوری حماسی داشته باشند.

انتهای پیام/ 72001/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول