اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

کاندیداها منافع شخصی و حزبی را بر منافع ملی ترجیح ندهند

امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: کاندیداها نباید منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع ملی کشور ترجیح داده و چنان رفتار کنند که قدرت‌های جهانی امکان گستاخی و دخالت در امور کشور را داشته باشند.

کاندیداها منافع شخصی و حزبی را بر منافع ملی ترجیح ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل تسنن ارومیه، اظهار داشت: مردم با حضور پررنگ در انتخابات و  انتخاب فرد اصلح در پیشبرد اهداف نظام و قطع چشم طمع دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر حماسه سیاسی با شکوهی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت انتخابات این دوره، کاندیداها نباید منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع ملی کشور ترجیح داده و چنان رفتار کنند که قدرت‌های جهانی امکان گستاخی و دخالت در امور کشور را داشته باشند.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه به اتحاد هر چه بیشتر مردم اشاره کرد و ابراز داشت: مردم باید در همه عرصه‌ها اتحاد خود را حفظ کنند و با توجه به تبلیغات سوء دشمن در منحرف کردن افکار عمومی که سعی دارند حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند با اتحاد هر چه بیشتر و حضور پررنگ در صحنه انتخابات آنها را از رسیدن به اهداف شوم خود باز دارند.

وی به اهمیت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد و عنوان داشت: امام خمینی به عنوان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران با رهنمودها و تدبیرهای شایسته و تلاش‌های بی‌وقفه زمینه را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، سازندگی و رفع مشکلات فراهم نمود.

بیضاوی افزود: باید در برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) نسبت به سال‌های قبل و با حفظ اتحاد و حضور پر شور در انتخابات در تداوم آرمان‌های امام خمینی (ره) بکوشیم.

انتهای پیام/61001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول