اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 208

حسینی: برنامه‌های قالیباف مشکلات کشور را نشانه گرفته است/ فردا گلستان میزبان قالیباف

رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط دکتر قالیباف مشکلات کشور را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نشانه گرفته است.

حسینی: برنامه‌های قالیباف مشکلات کشور را نشانه گرفته است/ فردا گلستان میزبان قالیباف

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسن حسینی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای کمیته رسانه و تبلیغات ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان اظهار داشت: در این برنامه‌ها به شکل ظریفی مشکلات کشور در این حوزه‌ها بیان شده و سپس راهکارهایی متناسب با آن ارائه شده است.

 برنامه‌‌های قالیباف تداوم برنامه‌‌های توسعه است 

 وی ادامه داد:‌ این برنامه‌ها در چارچوب چشم‌انداز 20 ساله و ادامه برنامه‌های توسعه کشور تنظیم شده است.

حسینی با تاکید بر اشتهار قالیباف به عنوان یک مدیر اجرایی تصریح کرد: همین موضوع نشان می‌دهد وی دنبال حاشیه نیست و تنها به دنبال انجام کار جهادی برای ساختن ایرانی قدرتمند و سربلند در تمامی عرصه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: وعده‌های دکتر با توجه به صداقت اخلاقی و کارنامه درخشانش در شهرداری تهران قابل اتکا و اعتماد است.

 در برنامه‌های قالیباف به نقش زنان نگاه ویژ‌ه‌ای شده است

 این فعال انتخاباتی با توجه به اهمیت جایگاه زنان در توسعه کشور اذعان داشت: در برنامه‌های این نامزد جهادی به نقش زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه و تاثیرگذاری آنان بر توسعه کشور نگاه ویژه‌ای شده است.

حسینی یادآور شد: قالیباف معتقد است جامعه‌ای موفق است که به ظرفیت انسانی خود توجه کند و از زنان در همه ابعاد جامعه استفاده کند.

وی ادامه داد: طبق این دیدگاه باید اجازه بدهیم زنان در چارچوب موارد اسلامی تصمیم بگیرند و مردان باید عرصه آنها را به رسمیت بشناسند.

حسینی متذکر شد: این کاندیدای ائتلاف و پیشرفت بر این نکته تاکید دارد زنان و مادران، آورنده صلح، محبت، عفاف و آرامش روحی و روانی به خانواده بوده و این خصایص را به جامعه تزریق می‌کنند.

 جامعه باید در مقابل مطالبات زنان پاسخگو باشد

 به گفته وی؛ در برنامه‌های تدوین شده قالیباف، توجه به مطالبات زنان، مطالبات به حقی است و جامعه و حکومت باید برای این مطالبات پاسخگو باشد.

رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در گلستان، معرفت جامعه به این نامزد جهادی را مهمترین وظیفه بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستادهای انتخاباتی برشمرد و یادآور شد: چنانچه مردم با این اندیشه‌ها توسعه‌مدارانه مبتی بر قانون و دین آشنا شوند در انتخاب نامزد اصلح کار راحت‌تری را پیش رو خواهند داشت.

حسینی اضافه کرد: همه این تبلیغات باید مبتنی بر اخلاق باشد و از هر گونه اظهار نظر نادرست راجع به دیگر نامزدهای انتخاباتی پرهیز شود.

 شنبه هفته جاری گلستان میزبان قالیباف است

 وی با اشاره به حضور دکتر قالیباف در استان گلستان متذکر شد: امیدواریم روز شنبه مردم استان با حضور گرمشان در برنامه‌‌های پیش‌بینی شده ستاد، میزبان این نامزد جهادی و برنامه‌محور باشند.

 حسینی ادامه داد: طبق برنامه قالیباف از ساعت 19 غروب شنبه 11 خردادماه در گلزار شهدای گرگان و سپس  سالن امام خمینی واقع در شهرداری گرگان حضور خواهند یافت.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول