اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مردمی ستاد قالیباف در همدان:

کار جهادی، پرستیژ نمی‌شناسد / قالیباف برای هر استانی برنامه جداگانه دارد

مسئول کمیته مردمی ستاد قالیباف در استان همدان گفت: در کار جهادی پرستیژ معنایی ندارد، هر کس در هر مقامی باید برای مردم کار کند.

کار جهادی، پرستیژ نمی‌شناسد / قالیباف برای هر استانی برنامه جداگانه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیداحمد حسنی‌حلم در جمع فرهنگیان همدان در ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف، ارزشی و انقلابی بودن قالیباف و قدرت اجرایی او را از دلایل حضور خود در این ستاد دانست و با بیان اینکه سیاست ما اخلاقی کار کردن است، افزود: رویکرد ستاد تبلیغاتی دکتر قالیباف این است که اگر عکس رقیبش به زمین افتاد آن را برداشته و بر روی دیوار نصب کند نه اینکه خط خطی کرده و یا چشمش را درآورد.

وی با تأکید بر اینکه کاملاً با بی‌تقوایی، بی‌حرمتی و تخریب مخالفیم، گفت: از آن جا که ثمره زشت تخریب رقبا را در چند سال گذشته مشاهده کردیم، بنا داریم تنها از کاندیدای خود تعریف کرده و برنامه‌هایش را اعلام کنیم پس هیچ گاه دست به تخریب رقبا نخواهیم زد.

* کسب یک رأی با اخلاق‌مداری بهتر از میلیون‌ها رأی با بی‌اخلاقی است

مسئول کمیته مردمی ستاد قالیباف در استان همدان ابراز داشت: اگر کاندیدای ما یک رأی با ارزش و با اخلاق داشته باشد اهمیتش بیشتر از کسب میلیون‌ها رأی با بی‌اخلاقی است چون بی‌حرمتی و بی‌اخلاقی در جای دیگر فساد به وجود می‌آورد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در انتخاب فرد اصلح باید معیارهای رهبری را ملاک خود قرار داد، افزود: ایمان به خدا، انقلابی بودن، درایت، مصلحت‌اندیشی، دوراندیشی، ولایت‌پذیری، مردمی بودن و داشتن شجاعت برخی از ویژگی‌هایی است که باید رئیس جمهور آینده از آن برخوردار باشد.

* باید تابع قانون اساسی بود

حسنی‌حلم توجه به قانون اساسی و عمل بر اساس آن را یکی از ضروریات دانست و گفت: البته قانون اساسی نیز بی‌عیب و نقص نیست به طوری که چند سال پیش در آن بازنگری صورت گرفت و احتمال بازنگری در سال‌های آتی نیز وجود دارد، اما تا زمانی که این قانون وجود دارد باید تابع آن بوده و طبق آن عمل کرد.

مسئول کمیته مردمی ستاد قالیباف در استان همدان با بیان اینکه طرح مسائلی از این دست که «من این قانون را قبول ندارم»، مطرود است، ابراز داشت: توجه به قانون باعث اقتدار نظام می‌شود پس باید مد نظر باشد.

وی با بیان این که رئیس جمهور آینده باید مردمی بوده و به آحاد جامعه ایمان داشته باشد،‌ تصریح کرد: پس باید در تصمیم‌سازی‌ها نیز مردم را دخیل کرده و نظراتشان مورد توجه قرار گیرد.

* نباید از مردم پله ترقی ساخت

حسنی‌حلم با اشاره به اینکه مردم نباید نردبان ترقی کسی باشند، ادامه داد: به دست گرفتن کار مردم باید از آن کسی باشد که از دل مردم برخاسته و از جنس آنها باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید در برابر مشکلات مقاوم باشد، گفت: مدیر و مدبر بودن از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه باشد.

* با شعار دادن کار درست نمی‌شود/ عملگرا باشیم

مسئول کمیته مردمی ستاد قالیباف در استان همدان با اشاره به اینکه تحریم را نمی‌توان کاغذپاره قلمداد کرد، ابراز داشت: قطعاً با شعار نمی‌توان کار کرد، برای اینکه شعار تنها باعث تحریک احساسات می‌شود ولی باید شعارها جنبه عملیاتی داشته باشد.

وی برخورداری از تدبیر در سیاست خارجی را مهم دانست و افزود: سیاست خارجی کشور را رهبری تعیین می‌کنند و رئیس جمهور نیز در راستای فرمایشات ایشان می‌تواند طوری حرکت کند که ارزش نظام را بالا ببرد.

* رئیس جمهور عامل عزت انقلاب باشد

حسنی‌حلم با بیان اینکه رئیس جمهور در حوزه سیاست خارجی باید عامل عزت اسلام و اقتدار انقلاب باشد، با اشاره به این ضرب‌المثل که «جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت»، ابراز داشت: در بحث سیاست خارجی باید مصلحت‌اندیش بود و صلاح کشور را در نظر گرفت.

وی از تأثیر فرهنگیان بر روی جامعه سخن راند و افزود: امروز باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم را به پای صندوق‌های رأی آورد.

مسئول کمیته مردمی ستاد قالیباف در استان همدان در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، انتخاب اصلح را عامل رفع و رجوع آنها دانست و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

* رئیس جمهور بااخلاق انتخاب کنیم

وی برخورداری از اخلاق و داشتن تهذیب را دیگر ویژگی رئیس جمهور موفق دانست و ابراز داشت: صدا و سیما بعد از مشاهده بی‌اخلاقی چهار سال پیش در مناظره‌های تلویزیونی، امسال دیگر به سمت تکرار این تجربه نرفت.

حسنی‌حلم با بیان این مطلب که « بنده در آن زمان هم گفتم، وای، بر ملتی که رئیس جمهورش این قدر بی‌اخلاق باشد» ادامه داد: حفظ آبروی مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه باید همواره با عزت زندگی کرد، گفت: اگر شرایط اقتصادی صدبار بدتر از این شود بنده کت و شلوار وصله‌دار به تن می‌کنم اما زیر بار خواری و ذلت نمی‌روم.

* دوری از توجه به حاشیه‌ها/ متن را دریابیم

مسئول کمیته مردمی ستاد قالیباف در استان همدان نپرداختن رئیس جمهور به حواشی را نیز مهم خواند و ادامه داد: پرداختن به حاشیه باعث دورشدن از متن می‌شود، پس باید مراقب بود.

وی در ادامه قالیباف را دارای روحیه‌ای جهادی دانست و ابراز داشت: ایشان بسیجی جهادگری هستند که خستگی را نیز خسته کرده است.

حسنی‌حلم با اشاره به اینکه در هر لباس و مقامی باید خدمت‌رسان مردم بود، افزود: گاهی مواقع برای خودمان پرستیژ درست می‌کنیم در صورتی که در کار جهادی پرستیژ داشتن معنایی ندارد.

* قالیباف به موقع خرج می‌کند

به گفته وی قالیباف دارای کارنامه‌ و برنامه‌ای درخشانی است و توانسته قدرت اجرایی خود در مجموعه‌های مختلف را به اثبات برساند.

مسئول کمیته مردمی ستاد قالیباف در استان همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی فشل شده بود و در زمان قالیباف به روز شد، ابراز داشت: برخی می‌گویند ایشان بریز و بپاش زیادی دارد در صورتی که چنین نیست، چون در جایی که لازم است باید خرج می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قالیباف برای هر استان برنامه جداگانه‌ای دارد و از قبل از طریق مشاورانش برنامه‌ها را مشخص کرده است، افزود: این مهم نشان از ظرافت و دقت نظر ایشان دارد.

حسنی‌حلم در پایان با بیان اینکه امیدواریم انتخابات پرشوری را در پیش رو داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مردم باید با دقت و تحقیق، گزینه اصلح را برای اداره کشور در بعد اجرایی انتخاب کنند.

انتهای پیام/89002/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول