اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی قالیباف:

شعار قالیباف اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است

مشاور فرهنگی قالیباف گفت: یکی از شعارهای راهبردی قالیباف اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه و کشیدن خط بطلان بر ایده و افکار افراد خواهان جدایی دین‌ از سیاست است.

شعار قالیباف اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس در تویسرکان حمید‌رضا تقوی مشاور فرهنگی ستاد انتخاباتی قالیباف همراه با مسئولان ستاد خواهران و برادران قالیباف در شهر همدان و تویسرکان با خانواده شهیدان بیات دیدار کرد.

در این مراسم مشاور فرهنگی قالیباف، اظهار داشت: حضور ما در هر شهر از کشور ایران زمین عرض ادب و ارسال پیام محمد‌باقر قالیباف به عنوان همسنگر فرزندان شهید به خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

حمید‌رضا تقوی تأکید کرد: آقای قالیباف می‌خواهد آرمان‌های امام(ره) و شهدای انقلاب را در اداره جامعه اسلامی با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت (ع) با همراهی مردم ولایتمدار به منصه ظهور برساند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور ما باید به خوبی اداره شود چرا که چشم یک میلیارد مسلمان جهان به ایران دوخته شده است، ابراز داشت: به طور قطع آرزوی شهدا این است که مردم ایران در سربلندی و با عدالت زندگی کنند.

مشاور فرهنگی قالیباف با اشاره به اینکه کشور ما ام‌القری جهان اسلام  است، افزود: ما همه با هم در یک وحدت و یکپارچگی منسجم باید کشور را به خوبی اداره کنیم، که امید بهتر زیستن بر مبنای ارزش‌ها را اشاعه دهیم.

وی با تأکید بر اینکه ترویج دین اسلام وظیفه همه ماست، افزود: یکی از شعارهای راهبردی قالیباف اثبات کارآمدی دین در جامعه و خط بطلان کشیدن بر ایده و افکار همه ‌کسانی که می‌خواهند دین‌ را از سیاست جدا کنند. 

تقوی در ادامه تأکید کرد: آن چه که می‌تواند مردم را به رفاه و امنیت برساند و جامعه را به خوبی اداره کند حکومت دینی است.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد آقای قالیباف این است که همه مردم ما باید در امنیت و رفاه زندگی کنند، گفت: فراهم کردن بستر رفاه مردم کاری بسیار ارزشمند و مورد رضای خداوند است.

مشاور فرهنگی قالیباف با بیان اینکه تمام تلاش ائمه اطهار(ع) برای امنیت و سعادت  دنیا و آخرت بشر بوده است، تصریح کرد: ما نیز با تأسی از نهضت عاشورا، حرکت الهی امام خمینی(ره) و شهدا با تبعیت از ولایت فقیه این راه را ادامه خواهیم داد.

وی در بخشی از سخنان خود یکی از برنامه‌های ستاد را ترغیب و تشویق جامعه برای حضوری حداکثری در انتخابات عنوان کرد و تصریح کرد: همت ما بر این است که با معرفی کاندیدای مورد نظر خود آقای قالیباف در ایجاد شور نشاط بر اساس قانون و مشارکت حداکثری مردم اثرگذار باشیم.

وی وحدت را لازمه مقابل با اهداف دشمنان دانست و گفت: ما نباید اجازه بدهیم که دشمنان با تفرقه‌افکنی به اهداف خود برسند بلکه باید با وجود همه اختلاف سلایق در کنار هم با همبستگی و اتحاد حماسه‌ای بی‌نظیر را خلق کنیم.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول