اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان مطرح کرد

وضعیت مالی تبلیغات اسلامی دشتستان بحرانی است

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: وضعیت مالی تبلیغات اسلامی دشتستان بحرانی است.

وضعیت مالی تبلیغات اسلامی دشتستان بحرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: هم‌اکنون در فصل نیایش قرار داریم و تاکنون 12 نشست تخصصی و جلسه کارشناسی شده در ارتباط با فصل نیایش در دشتستان برگزار شده که به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: جذب مبلغ در سطح شهرستان از اولویت‌های اساسی است که به ویژه در این ایام باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به وضعیت نامناسب مالی تبلیغات اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: از مسئولان استان و شهرستان انتظار داریم در راستای رفع مشکلات مالی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اهتمام ورزند تا بتوانیم برنامه‌های مورد نظر را اجرایی کنیم.

محمودی‌نیا تصریح کرد: وضعیت مالی تبلیغات اسلامی دشتستان بحرانی است و هم‌اکنون با مدیریت بحران و با کمک مردم و خیران امور را می‌چرخانیم.

وی اضافه کرد: اگر اعتبارات داشته باشیم فکر لطیف و عشق عتیق نیز به وجود می‌آید که متاسفانه حساب اداره خالی است و باید مسئولان کمک کنند تا وضعیت بهبود یابد.

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان نیز اظهار داشت: باید نسبت به مناسبت‌های ملی و مذهبی توجه بیشتر و دقیق‌تری شود و مسئولان باید کاری کنند که مراسمات با کیفیت مطلوب‌تری برگزار شود.

سید محمدجواد مهدوی مرتضوی افزود: مسئولان اجرایی برای برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی باید ضمانت لازم را بدهند تا شاهد حضور مردم نیز باشیم و نباید از کنار مراسمات و میلادها و وفیات به سادگی عبور کنیم.

وی به انتخابات خردادماه نیز اشاره کرد و گفت: همه باید برای خلق حماسه سیاسی همدل باشیم و مردم را برای حضور در این حماسه دعوت کنیم.

انتهای پیام/2452/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول