اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

1800 نفر در اعتکاف دشتستان شرکت کردند

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: 1800 نفر در اعتکاف در شهرستان دشتستان شرکت کردند.

1800 نفر در اعتکاف دشتستان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در بازدید از مساجد در جمع اعتکاف‌کنندگان دشتستان اظهار داشت: اعتکاف امر بسیار مهمی است و ترویج فرهنگ اعتکاف در جامعه ضروری است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام علی(ع) افزود: بدون تردید مربى و معلمى مانند پیغمبر (ص) که آیه علمه شدید القوی در شأن او نازل شده و خود در مکتب ربوبى تأدیب و تربیت شده است شاگرد و متعلمى همچون على(ع) لازم دارد.

محمودی‌‌نیا ادامه داد: على(ع) سایه‌وار دنبال پیغمبر (ص) می‌رفت و تحت تربیت و تأدیب مستقیم آن حضرت قرار می‌گرفت و در تمام شئون پیرو عقاید و عادات او بود به‌طوریکه در اندک مدتى تمام حرکات و سکنات و اخلاق و عادات او را فرا گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ابراز داشت: تعداد 110 هیئت مذهبی در مراسم سالروز میلاد امام علی (ع) مشارکت کردند و برنامه‌های متنوعی اجرا شد.

وی افزود: برگزاری گفتمان دینی، جشن‌های ویژه ولادت امام علی (ع) و تشریح شخصیت والای آن حضرت از اهم برنامه‌هایی است که برگزار شد.

محمودی‌نیا تصریح کرد: امسال بیش از یک‌هزار و 800 نفر از مردم مؤمن و مسلمان دشتستان در آیین باشکوه اعتکاف شرکت کرده‌اند که نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری مراسم اعتکاف در مصلی نماز جمعه شهرستان برای خواهران و مساجد فاطمه‌الزهرا (س) و امام علی (ع) برای برادران خبر داد.

محمودی‌نیا تصریح کرد: تعداد 25 مبلغ و مبلغه در این مراسم با این اداره همکاری دارند.

انتهای پیام/2452/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول