اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

اجرای 25 پروژه بزرگ عمرانی از محل زکات در دشتستان

رئیس کمیته دشتستان از اجرای 25 پروژه بزرگ عمرانی از محل زکات در دشتستان خبر داد.

اجرای 25 پروژه بزرگ عمرانی از محل زکات در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای زکات شهرستان دشتستان اظهار داشت: اسلام تاکیدات فراوانی بر کمک به همنوعان داشته و کمیته امداد در این راستا اهتمام خاصی داشته است.

وی افزود: زکات در اسلام مورد توجه خاص قرار دارد و باید نسبت به ادای این فریضه مهم اهتمام داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد دشتستان از جمع‌آوری یک میلیارد تومان زکات در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: طی یکسال اخیر بیش از یک میلیارد تومان زکات توسط مردم مؤمن و معتقد دشتستان پرداخت شده است که نشان دهنده گسترش فرهنگ زکات در بین مردم است.

عدنانی از اجرای 25 پروژه بزرگ عمرانی از محل زکات در دشتستان خبر داد و گفت: از محل جمع‌آوری زکات در شهرستان دشتستان 25 پروژه عمرانی عام‌المنفعه از قبیل مسجد، حسینیه، خانه عالم، کتابخانه، غسالخانه و آسفالت کوچه‌ها و جاده بین مزارع اجرایی شده است.

وی ابراز داشت: شهرستان دشتستان در جمع‌آوری زکات در استان از شهرستان‌های برتر است و در سال‌های گذشته نیز در سطح کشور جزو شهرستان‌های برتر بوده است.

عدنانی اضافه کرد: در سال‌های اخیر طرح‌های عمرانی خوبی از محل جمع‌آوری زکات در روستاها ایجاد شده که باعث عمران و آبادی در روستاها به‌ویژه توسعه اماکن مذهبی شد.

وی گفت: باید فرهنگ‌سازی لازم در زمینه پرداخت زکات در جامعه انجام شود و از مردم و مسئولان انتظار داریم در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول