اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

لغو جلسات شورای فرهنگ عمومی دشتستان نقیصه بزرگی است

امام جمعه برازجان گفت: بیش از 5 ماه است که جلسات شورای فرهنگ عمومی دشتستان لغو شده و این موضوع یک نقیصه بزرگ برای شهرستان است.

لغو جلسات شورای فرهنگ عمومی دشتستان نقیصه بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی یک نهاد مهم و تاثیرگذار است که باید بیشتر مورد توجه مسئولان باشد و باید همواره در تقویت آن اهتمام ورزیم.

وی با انتقاد از مسئولان در کم‌توجهی به شورای فرهنگ عمومی دشتستان افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی دشتستان به طور مکرر فدای سایر جلسات شده و این اصلا شایسته شهرستان دشتستان نیست.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: بیش از 5 ماه است که جلسات شورای فرهنگ عمومی دشتستان لغو شده و یک نقیصه بزرگ برای شهرستان است.

مصلح تصریح کرد: فاصله ایجاد شده در برگزاری جلسات سبب شده که مصوبات شورای فرهنگ عمومی دشتستان گم شود و باید جبران کنیم.

وی بیان کرد: اگر 10 درصد از مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیز اجرایی و عملیاتی شود جلو می‌افتیم و باید مصوبات را عملیاتی و اجرایی کنیم.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه در میدان عمل می‌لنگیم گفت: حرف در میدان طرح شدن گستره وسیعی دارد و در میدان عمل کوتاه می‌شود و باید توجه بیشتری به عملی کردن وعده‌ها کنیم.

مصلح گفت: حضرت آقا در مورد سبک زندگی اسلامی بیانات ارزشمندی داشته‌اند که باید کار کارشناسی انجام شود و در بحث شیوه صحیح سبک زندگی اسلامی ورود کنیم.

وی افزود: باید در مراسمات و جشن‌ها نسبت به کیفیت‌بخشی به مراسمات اهتمام ورزیم و به ویژه در جشن‌های شعبانیه باید حضوری باشکوه داشته باشیم.

مصلح با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد ارتحال امام عظیم‌الشأن ابراز داشت: شب 15 خرداد آیت‌الله حسینی‌بوشهری در برازجان سخنرانی دارند که باید نهایت استفاده را از حضور این عالم ربانی ببریم.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول