اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان شهربابک خبر داد

رفع تصرف از 20 هکتار اراضی دولتی در شهربابک

دادستان شهربابک گفت: پرونده بیش از 50 هکتار زمین‌خواری در شهربابک در حال پیگیری است که بیش از 20 هکتار اراضی دولتی رفع تصرف شده است.

رفع تصرف از 20 هکتار اراضی دولتی در شهربابک

احمد عسکر‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت‌: یکی از اولویت‌های کاری دادستانی برخورد با معضل زمین‌خواری در شهربابک است که تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: پرونده بیش از 50 هکتار زمین‌خواری در شهرستان شهربابک در حال پیگیری است که از این مقدار بیش از 20 هکتار اراضی دولتی رفع تصرف شده است.

عسکرپور با هشدار به زمین‌خواران گفت‌: تصرف اراضی دولتی به شدت توسط دادستانی و منابع طبیعی شهرستان پیگیری می‌شود و مطمئن باشند با برخورد قاطعانه دادستانی دست آنان از زمین‌خواری در شهربابک کوتاه می‌شود.

وی در زمینه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با تاکید بر برخورد با دکه‌های بین راهی فروشنده مواد مخدر بیان داشت: پرونده خرده‌فروشان مواد مخدر به طور روزانه در حال رسیدگی است و طی چند روز آینده چهار منزل مسکونی فروشنده مواد مخدر پلمپ می‌شوند.

دادستان شهربابک همچنین از دستگیری عامل سرقت ‌مبلغ 28 میلیون تومان پول از عابر بانک به وسیله اینترنت خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده شخصی که اقدام به انتقال غیرقانونی مبلغ 28 میلیون تومان پول از کارتی به کارت دیگر کرده بود شناسایی و دستگیر‌ شد.

عسکر‌پور بر شناسایی و برخورد با ‌وبلاگ‌ها و سایت‌هایی که موجب اختلافات سیاسی در شهرستان می‌شوند، تاکید کرد.

وی همچنین بر رعایت قوانین تبلیغاتی از سوی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستاها تاکید و عنوان کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی غیرقانونی در شهرستان و حتی روستاها به صورت روزانه بررسی ‌و در صورت مشاهده تخلف به طور قاطع برخورد می‌شود.

انتهای پیام/80023/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول