اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

کلنگ‌زنی مجتمع عمده‌فروشان شهر یاسوج در اراضی منصوری/پیگیری استاندار نتیجه داد

با حضور مسئولان استانی و شهردار یاسوج کلنگ مجتمع عمده‌فروشان شهر یاسوج در اراضی منصوری واقع در منطقه نجف‌آباد یاسوج به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی مجتمع عمده‌فروشان شهر یاسوج در اراضی منصوری/پیگیری استاندار نتیجه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با حضور برخی از مسئولان استانی، فرماندار شهرستان بویراحمد، شهردار یاسوج و اصحاب رسانه و مطبوعات کلنگ مجتمع جدید عمده‌فروشان شهر یاسوج به زمین زده شد.

قباد نگین‌تاجی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: اگر تلاش‌ها و حمایت‌های ویژه صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نبود این کار و اقدام بزرگ هرگز محقق نمی‌شد.

شهردار یاسوج افزود: استاندار برای ساخت چنین مکانی بسیاری پی‌گیر بود و بر ساخت آن پافشاری می‌کرد و ما امروز با کلنگ‌زنی این مجتمع بار بزرگی را از روی دوش ترافیک مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برداشتیم.

نگین‌تاجی یکی از دلایل ترافیک بالا در مرکز شهر یاسوج از جمله در خیابان 13 آبان و خیابان‌های اطراف آن را وجود همین عمده فروشان دانست و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که مشاغل پر مخاطب به خارج و یا حاشیه شهر انتقال پیدا کنند.

شهردار یاسوج در ادامه با بیان این‌که ترمینال یاسوج هم با پی‌گیری استاندار به همین نقطه یعنی در اراضی منصوری منتقل می‌شود، افزود: با این کار هم از مشکلات مردم برای رفت و آمد و هزینه‌های اضافی در پرداخت کرایه‌ها کاسته می‌شود و هم از بار ترافیک شهر یاسوج کاسته می‌شود که همه نشان از درایت مسئولان و تدبیر آن‌ها برای آینده شهر یاسوج دارد.

نگین‌تاجی شهر یاسوج را پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: همه مسئولان استانی وظیفه دارند برای کمک به تسهیل در امور مختلف این شهر از خود همت به خرج دهند.

شهردار یاسوج از گردشگرپذیر بودن این شهر گفت و افزود: شهر یاسوج مقصد گردشگری بسیاری از مسافران تابستانی در جنوب کشور است که اگر برای مشکلات این شهر در مباحث مختلف از جمله ترافیک و ایجاد فضاهای سبز و تفریحی چاره‌اندیشی نشود در آینده با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهیم بود.

نگین‌تاجی تصریح کرد: ما در شهرداری یاسوج با همه بضاعتی که داریم و در تنگناهای اعتباری و هزینه‌ای قرار داریم سعی خواهیم کرد که حداقل شرایط را برای زندگی مردم و مسافران و گردشگران تأمین کنیم.

وی از کارهای فرهنگی در شهرداری گفت و افزود: بزرگترین کار فرهنگی ما توجه به ورزش بوده که با تیم فوتبال شهرداری یاسوج پایتخت طبیعت ایران را به کشور معرفی کرده‌ایم.

نگین‌تاجی ادامه داد: در کارهای دیگر فرهنگی نیز میدان‌دار بوده‌ایم و در همه مناسبت‌ها به عنوان مددکار مسئولان و در صف نخست ارائه خدمت کرده‌ایم.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول