اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام آرای شورای نگهبان

بخش عظیمی از توطئه‌های دشمن نقش بر آب شد

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان بر آن بودند که چهره‌هایی در انتخابات روی کار باشند که بتوان از آنها سوء استفاده کرد اما با اعلام آرای تأئید صلاحیت از سوی شورای نگهبان، بخش عظیمی از توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.

بخش عظیمی از توطئه‌های دشمن نقش بر آب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات پیش ‌روی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند مهر تأئیدی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد و بر حفظ آرمان‌های آن صحه گذارد.

وی بیان داشت: با اعلام آرا از سوی شورای نگهبان و تعیین افرادی که احراز صلاحیت شدند باید اعتراف کنیم بخش عظیمی از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن نقش بر آب شد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه دشمنان به دنبال انتخاب فردی از جنس خود در انتخابات ایران بودند، تصریح کرد: آنها به دنبال این بودند که چهره‌هایی در انتخابات روی کار باشند که بتوان از آنها سوء استفاده کرد.

وی بیان داشت: اکنون با تأئید صلاحیت این افراد، همانطور که رهبری نیز گفتند وظیفه مردم راحت‌تر است و  می‌توانند با حضور حداکثری خلق یک حماسه سیاسی را داشته باشند.

مغیثی با خطاب به مردم اظهار کرد: ملت ایران در مدت باقی مانده تا 24 خرداد، با مطالعه و تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند تا یک نفر که ویژگی‌های یک خدمتگذار را دارد، در رأس یک قوه اجرایی داشته باشد.

وی به برخی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: فرد اصلحی که توسط مردم باید انتخاب شود باید ولایتمدار، مدیر، نترس، دلسوز مردم و کم‌خرج باشد.

امام جمعه نهاوند در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم در 24 خرداد ماه با حضور حداکثری خود ضمن خلق حماسه ملی فرد اصلحی را بر قوه مجریه کشور انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول