اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

خیران مدرسه‌ساز کرمان تجلیل شدند + عکس

با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از خیران مدرسه‌ساز استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

خیران مدرسه‌ساز کرمان تجلیل شدند + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، طی آیینی ظهر امروز با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از خیران مدرسه‌ساز استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

استاندار کرمان در این آیین اظهار داشت: زمانی که اسباب خوشحالی مردمی را در منطقه محروم فراهم می‌کنید، خداوند نیز اراده خود را تغییر می‌دهد.

اسماعیل نجار مشارکت را عامل مؤثر در انجام تمام کارها دانست و بیان داشت: کار خیران مدرسه‌ساز، حماسه‌ای اقتصادی و تربیتی است، هیچ کاری بدون مشارکت مردم میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: شرکت در این حماسه باید با بصیرت و بینش باشد تا بتوان فردی کارآمد، آگاه و توانمند را برای اداره کشور و شهر انتخاب کرد.

نجار سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را ملاکی برای انتخاب صحیح دانست و تصریح کرد: هر اندازه فرد داناتر، با بینش بیشتر و کارآمدتر باشد، می‌تواند کشور را ارتقا دهد.

وی خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی پیش‌رو از اهمیت بالایی برخوردار است، هر اندازه میزان آرا بیشتر باشد، کشور مقتدرتر و عزتمندتر است.

نجار گفت: هر رأی به منزله موشک دوربردی است که به قلب سپاه دشمن اصابت می‌کند، امیدواریم 24 خرداد ماه حماسه ماندگاری در ایران آفریده شود که رضایت رهبری را به دنبال داشته باشد.

کریم مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار‌ کرمان در این مراسم اظهار داشت: راهی که بدون شک رحمت خداوند را به همراه دارد و برای مؤمنان باز می‌شود، ارتقای سطح دانش در جامعه است.

وی بیان داشت: خیرانی که به رشد و توسعه دانش در کشور کمک می‌کنند، جزو کسانی هستند که خداوند بدون حساب پاداشی در پرونده آنها قرار می‌دهد و به عدد اعمال خیر و کارهای نیک در محلی که بنا کرده شریک است.

مهرشاد افزود: بنای مدرسه برای توسعه علم و دانش تاثیرگذار است و در مکتب اسلام نیز بارها بر آن تاکید شده است.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی مبتنی بر حضور مردم است و در روزهای آینده باید شاهد حضور افرادی باشیم که این نظام را پایه گذاشتند و در 24 خرداد راه خود را ادامه دهند. 

مهرشاد اذعان داشت: موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از مصادیق امر به معرف و نهی از منکر است و مسلمانان موظف هستند در این زمینه قدم بردارند.

.................................

گزارش از شیما صفرزاده

عکس از محسن رجب‌پور

.................................

انتهای پیام/80017/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول