اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر خبر داد

رکوردشکنی بانوی ورزشکار بوشهری / حضور 2 کشتی‌گیر در رقابت‌های جهانی دانشجویان

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از رکوردشکنی بانوی ورزشکار بوشهری و حضور 2 کشتی‌گیر در رقابت‌های جهانی دانشجویان خبر داد.

رکوردشکنی بانوی ورزشکار بوشهری / حضور 2 کشتی‌گیر در رقابت‌های جهانی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موفقت ورزشکاران بوشهری علاوه بر رشته‌های دو و میدانی و کشتی در سایر رشته‌ها هم ادامه دارد.

وی بیان کرد: لیلا رجبی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور توانست با پرتاب 18 متر و 14 سانتی متر ورودی مسابقات جهانی روسیه را به دست آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: مسابقات جهانی روسیه 10 تا 27 مرداد ماه در مسکو برگزار می‌شود و ورودی A در ماده پرتاب وزنه زنان، 18.30 و ورودی B آن 17.20 است که لیلا رجبی ملی پوش کشورمان در مرحله اول مسابقات قهرمانی باشگاهی بانوان توانست با پرتاب 18.14 ورودی B رقابت‌های جهانی را کسب کند.

جمشیدی اضافه کرد: رجبی همچنین موفق شد رکورد ملی ایران در ماده پرتاب وزنه بانوان را بهبود بخشد رکورد پیشین این ماده متعلق به خود وی و 17 متر و 98 سانتیمتر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از موفقیت کشتی‌‌گیران جوان بوشهری خبر داد و گفت: کشتی‌گیران استان بوشهر توانستند در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان که در تهران برگزار شد، دو مقام کسب کنند.

جمشیدی بیان کرد: محسن احمدی در وزن 84 کیلوگرم قهرمان شد و سعید واعظی هم در وزن 96 کیلوگرم به مقام سوم رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: این دو کشتی‌گیر بوشهری توانستند جواز حضور در مسابقات دانشجویان جهان که تیرماه در کشور روسیه برگزار می‌شود را کسب کنند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست هماهنگی لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان کشور گفت: در این نشست پیرامون آئین‌نامه رقابت‌های لیگ وزنه برداری، همچنین زمان و نحوه برگزاری این رقابتها بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: بر این اساس رقابت‌های امسال، همچون سال گذشته به صورت متمرکز و در پنج مرحله برگزار می‌شود.

جمشیدی افزود: زمان آغاز رقابت‌ها نیز 22 مرداد ماه اعلام و مقرر شد تمام تیم‌های شرکت کننده حداکثر تا 12 مرداد ماه، مدارک مورد نیاز اعم از تسویه حساب مالی سال گذشته، حق ورودیه لیگ امسال و قراردادهای فصل جدید را در اختیار سازمان لیگ قرار دهند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول