اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان:

نمی‌دانم چرا نامم در لیست کاندیداهای مجمع هیئت کشتی نیست

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان گفت: اطلاعی از اینکه چرا نامم در لیست کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی نیست ندارم.

نمی‌دانم چرا نامم در لیست کاندیداهای مجمع هیئت کشتی نیست

علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جمعه این هفته فینال لیگ برتر کشتی فرنگی به میزبانی اصفهان و در سالن مخابرات برگزار می‌شود که پنج تیم به صورت متمرکز این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به کلاس‌های مربیگری تصریح کرد: کلاس‌های مربی‌گری را در دو بخش تئوری و عملی در شهرستان‌های آران و بیدگل، فریدون‌شهر و اصفهان برگزار کردیم و همزمان با این کلاس‌ها کلاس‌های داوری درجه 3 برگزار شد.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان تأکید کرد: همچنین از فردا نیز کلاس‌های جدول نویسی را مدت سه روز برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی که قرار است در تاریخ 30 خرداد برگزار شود اشاره کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان این تاریخ را برگزاری مجمع انتخاب کرده که البته باید موافقت فدراسیون کشتی نیز در این زمینه حاصل شود.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا نام شما در بین اسامی کاندیداها برای ریاست هیئت کشتی دیده نمی‌شود ادامه داد: من هم برای این مجمع اسم نوشته‌ام و کاندید هستم و اطلاعی از اینکه چرا نامی از من در لیست طبق سایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان وجود ندارد ندارم.

وی در ادامه با بیان اینکه رقابت‌های کشتی پیشکسوتان قهرمانی استان را به بهترین نحو برگزار کردیم افزود: از این پیشکسوتان تجلیل خوبی به عمل آمد و به گفته بسیاری از همین پیشکسوتان تاکنون چنین مراسمی برگزار نشده بود.

به گزارش فارس اسامی این نفرات (ناصر فروغی، ایرج نحوی، مصطفی نوروزی، محمدباقر شایسته، سهراب صالحی، علی زارع شریف، محسن طاهری و مصطفی ترکی) برای ریاست مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان اعلام شده و نامی از سرپرست فعلی هیئت کشتی استان در آن دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول