اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رویان:

کشتی‌گیران رویانی در انبار تمرین می‌کردند

رئیس شورای شهر رویانمازندران گفت: در حالی خانه کشتی رویان افتتاح می‌شود که جوانان این شهر از داشتن یک سالن تمرین محروم بودند و در گوشه و کنار انبار ها تمرین می‌کردند.

کشتی‌گیران رویانی در انبار تمرین می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، محمدرضا بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرداری شهر رویان اظهار داشت: در ادامه نهضت خدمت‌رسانی و توجه به امور جوانان با توجه به زیرساخت شهری خانه کشتی شهرداری که پروژه‌ای ماندگار خواهد بود، احداث و بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به برخی خدمات دوره سوم شورای شهر رویان، احداث پل و خیابان انقلاب، سالن سونا، استخر و جکوزی، جایگاه سی.ان.جی، محوطه کتابخانه عمومی رویان، احداث سالن ورزشی رزمی، احداث آتش‌نشانی، احداث خیابان سبزه رود غربی، تجهیز پارک‌های شهر، پیگیری پروژه آبرسانی غرب رویان و پیگیری در احداث کمربندی رویان را از جمله اقدامات رفاهی عمرانی این دوره ذکر کرد.

رئیس شورای شهر رویان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهر رویان محدوده قانونی شهر بود که با پیگیری شورا و شهرداری توانستیم طرح جامع شهر رویان را تهیه و در کارگروه استان به تصویب برسانیم و امیدواریم منتخبان دوره چهارم پیگیر طرح تفضیلی این شهر باشند.

بابایی تصریح کرد: یکی از اقدامات شورای شهر و شهرداری رویان کمک به افزایش سرانه ورزشی این شهر بود که توانست برخی از نیازها را تامین کند و امروز هم شاهد افتتاح خانه کشتی در این شهر هستیم.

وی ابراز داشت: در حالی این خانه کشتی افتتاح می‌شود که به رغم ریشه‌دار بودن ورزش کشتی در خون و پوست مردان این سرزمین و منطقه، جوانان این شهر از داشتن یک سالن تمرین محروم بودند و در گوشه و کنار انبار ها تمرین می‌کردند.

رئیس شورای شهر رویان با قدردانی از پیگیری و تلاش اعضای شورای شهر، شهردار و کارکنان شهرداری در احداث، تکمیل و افتتاح این خانه کشتی ابراز داشت: در ادامه پیگیر تاسیس و فعال شدن هیئت کشتی شهر رویان هستیم تا شاهد درخشش بیشتر جوانان این منطقه در میادین کشتی باشیم.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول