اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

خانه کشتی رویان در مازندران افتتاح شد

با حضور مسئولان شهرستانی، خانه کشتی شهرداری رویان افتتاح شد.

خانه کشتی رویان در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده شهدا و جانبازان، جمعی از شهروندان و ورزش‌دوستان، خانه کشتی شهرداری شهر رویان افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

شهردار رویان در این مراسم اظهار داشت: نیازهای انسان در هر دوره متفاوت است و علاوه بر نیازهای اساسی و ضروری نیاز به ورزش، تفریح و سرگرمی نیاز احساس می‌شود.

مرتضی مومنی ابراز داشت: زندگی امروز بشری شاهد تغییرات زیادی در امور مختلف است و علم و تکنولوژی برای رفاه بشری به‌خدمت گرفته می‌شود.

وی از جمله نیازهای زندگی امروز را ورزش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برخی از ورزش‌ها نیاز به وجود بعضی امکانات دارد و ورزش کشتی از جمله ورزش‌هایی است که داشتن مکان تمرین از ضروریات این رشته محسوب می‌شود.

شهردار رویان افزود: با پیگیری اعضای شورا و تلاش همکاران در شهرداری، خانه کشتی شهرداری رویان با استانداردهای قابل قبول اداره ورزش و جوانان احداث و بهره‌برداری شد.

مومنی درباره مشخصات فنی این سالن ابراز داشت: خانه کشتی شهرداری رویان در زمینی به مساحت 800 مترمربع در دو طبقه با 450 مترمربع با هزینه 300 میلیون تومان از محل اعتبارات درآمدی شهرداری احداث شد.

وی افزود: این سالن با اسکلت فلزی به دهانه 15 متر دارای فضای مناسب تمرین، رختکن، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق مدیریت، فضای استراحت، جایگاه مسئولان و...است.

علی‌محمد صمدیان فرماندار نور نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به نقش ورزش در مقابله با تهاجم فرهنگی اظهار داشت: این پروژه در سلامت روح و جسم نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول