اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال توسط آموزش فنی و حرفه‌ای فارس صورت می‌گیرد

بیش از 9 میلیون نفرساعت تعهد آموزشی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: این استان بعد از اصفهان دومین استانی است که تعهد آموزشی آن در سال جاری به 9 میلیون و 380 هزار نفرساعت رسیده است.

بیش از 9 میلیون نفرساعت تعهد آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی مبرایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته این اداره کل موفق شد، 10 میلیون نفرساعت به تعهدات آموزشی خود عمل کند که با احتساب این میزان تعهدات آموزشی خود را به بیش از 100 درصد برساند.

وی از 18 طرح مصوب، آموزش فنی و حرفه‌ای در سفر رئیس جمهور به استان فارس خبر داد و افزود: از تعداد طرح‌های مصوب، تاکنون 10 طرح به پایان رسیده و مابقی نیز در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس تصریح کرد: 15 درصد کارگاه‌های مراکز ثابت آموزشی بخش خصوصی با بهره‌وری 95 درصد قبولی در پایان هر دوره آموزشی، اجرای طرح استادشاگردی نوین با حضور 930 نفر و اشتغالزایی 580 نفر برابر 47 درصد آموزش‌دیدگان در این طرح و همچنین دریافت 70 درصد گواهی‌نامه مهارت، صدور 3 هزار و 148 مجوز مشاغل خانگی مستقل، صدور 78 مجوز مشاغل خانگی پشتیبان و تعهد پیگیری اشتغال 2 هزار و 400 نفر از جمله فعالیت‌های این اداره کل در سال گذشته بوده است.

مبرایی بیان داشت: اجرای هشت طرح آزمون سراسری کارآموزان مراکز خصوصی و دولتی، چهار مرحله آزمون برای متقاضیان آزاد و هشت مرحله آزمون، تفاهم‌نامه‌های همکاری و صنعت ساختمان، از جمله فعالیت‌های سال جاری اداره کل آموزش فنی و حرفه این استان بوده است.

انتهای پیام/2448/ق10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول