اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در اصفهان:

وحدت اصولگرایان در امر شورای شهر اصفهان منتفی است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در این جبهه 18 تخصص لازم را برای شورای شهر بررسی کرده و سعی داریم لیست کاملی را ارائه دهیم که هر 18 تخصص لازم را پوشش دهد و به نظرم وحدت اصولگرایان در امر شورای شهر اصفهان منتفی است.

وحدت اصولگرایان در امر شورای شهر اصفهان منتفی است

رسول حامدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همواره تلاش این جبهه در بحث نامزدهای شورای شهر اصفهان بر این بود که بتواند به یک لیست ائتلافی اصولگرایی مورد وحدت همه برسد، اما با توجه به اقدام اخیر صورت گرفته از سوی جریان فرآیند مدار این وحدت منتفی شد.

وی بیان کرد: اتفاقات اخیر پیش آمده و اعلام لیست نامزدهای شورای شهر تحت حمایت جریان فرآیند مدار از سوی دبیرخانه آن، بیشتر افراد جامعه اصولگرا و از جمله بدنه اصلی اصولگرایی در اصفهان که همین جبهه پیروان خط امام و رهبری تلقی می‌شود، به این نتیجه رسیدند که وحدتی صورت نمی‌گیرد و این جبهه باید کار خود را ادامه دهد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: کارشناسان و مشاوران مورد وثوق این جبهه هم با در نظر گرفتن یکسری شاخصه‌ها و فاکتورهایی تمام تلاش خود را می‌کنند که یک لیست کامل و جامع 21 نفره برای ارائه به مردم اصولگرای اصفهان در روزهای آتی برسند.

وی ادامه داد: از جمله فاکتورهایی که جبهه پیروان خط امام و رهبری در مبحث گزینش نامزدهای شورای شهر اصفهان برای تنظیم یک لیست قوی و جامع در نظر می‌گیرند شامل، ملاک اصلی در ابتدای امر بحث اصولگرایی است که باید نامزد اصولگرا باشد، شاخص بعدی بحث تخصص و تجربه فرد است که باید تجربه، سابقه و تحصیلات فرد در راستای تخصص‌های لازم برای شورای شهر باشد.

حامدیان اضافه کرد: در همین راستا این جبهه 18 تخصص لازم را برای شورای شهر بررسی کرده و سعی بر آن داریم که بتوانیم لیستی ارائه دهیم که هر 18 تخصص لازم را پوشش دهد و در بحث معیار آخر رای آوری نامزد و میزان مقبولیت نامزد در بین مردم است که به آن توجه کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: طبق خبرهای شنیده حداقل پنج لیست اصلی از سوی جریانات خاص تا به امروز مطرح است که از آن جمله می‌توان به لیست ارائه شده از سوی جریان فرآیندمدار، یک لیست از طرف جبهه پیروان خط امام و رهبری و یک لیست از طرف جبهه پایداری استان اصفهان، یک لیست نیز از طرف جریان اصلاحات و لیست دیگری از سوی حسن کامران نماینده اصفهان که در حال بررسی است، اشاره کرد.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول