اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

دعا کنیم سکان کشور به دست رئیس جمهوری دلسوز و فداکار بیفتد

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: باید دعا کنیم رئیس جمهوری دلسوز و فداکار پیروز انتخابات باشد و در این شرایط حساس با مدیریت صحیح کشور را به پیش ببرد.

دعا کنیم سکان کشور به دست رئیس جمهوری دلسوز و فداکار بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در جمع گروهی از فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی سراسر کشور اظهار کرد: خداوند در آیه 10 سوره مبارکه «فاطر» می‌فرماید «هر آن کس به دنبال عزت است باید آن را در نزد خدا بجوید و تنها رب‌العالمین است که می‌تواند دیگران را عزیز سازد».

وی افزود: به یاد دارم که در درس امام خمینی(ره) شرکت می‌کردم و ساواک ایشان را به شدت زیر نظر داشت اما عزت و احترامی که مردم برای ایشان قائل بودند بسیار زیاد بود و پس از انقلاب هم بر عزت امام افزوده شد و همه این برکات حاصل توجه بنیان‌گذار کبیر انقلاب به خداوند بود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه عزت را تنها باید از خداوند خواست خاطرنشان کرد: چگونگی درخواست عزت از خدا دارای ویژگی‌هایی است؛ امام حسن مجتبی(ع) فرموده‌اند «هر کس از ظلمت معصیت به سایه اطاعت خداوند پناه ببرد بدون قبیله و عشیره عزیز خواهد شد».

وی ادامه داد: لازمه عزت اطاعت محض از خداوند، رسول و امام معصوم و در زمان غیبت نیز پذیرش دستورات ولی فقیه و مراجع تقلید است.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: حضرت محمد(ص) در روایتی فرموده‌اند هر کس آخرین جمله‌ای که از زبانش پیش از مرگ جاری شود کلمه طیبه یا همان «لا اله الا الله» باشد به بهشت خواهد رفت.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه عمل خالصانه و الهی هم توسط خداوند گرامی داشته و بالا برده می‌شود عنوان داشت: آرامش امروز کشور به دلیل وجود کسانی است که این دو ویژگی را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید دعا کنیم رئیس جمهوری دلسوز و فداکار پیروز انتخابات باشد و در این شرایط حساس با مدیریت صحیح کشور را به پیش ببرد.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول