اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور گسترده در انتخابات مسئولیت فرهیختگان را دوچندان می‌کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد و انتخاب اصلح، مسئولیت فرهیختگان جامعه را دوچندان می‌کند.

حضور گسترده در انتخابات مسئولیت فرهیختگان را دوچندان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان رده‌های بسیج شهرستان شهرکرد اظهار کرد: امروز در عصری زندگی می‌کنیم که شاخص؛ پیامبر اکرم(ص) نیست اما شخصیتش پابرجاست، خودش نیست اما پرچمش برافراشته است.

وی لبیک به اهل بیت را عامل پیروزی ا نقلاب اسلامی دانست و افزود: نماز جمعه، محور اصلی مسائل انقلاب است، نماز جمعه خط دهنده جریان انقلاب است.

نکونام به اهمیت اقامه نماز جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: به همین دلیل است که در احکام اسلامی بیان شده، جمعی که در شش کیلومتری محل اقامه نماز جمعه هستند، بر آن‌ها واجب است که در نماز جمعه شرکت کنند. 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نقش ائمه جمعه و جماعت در خنثی سازی فتنه‌های پیش روی را مهم دانست و تاکید کرد: بصیرت شما ائمه جمعه و جماعت در خنثی شدن نقشه‌های دشمن و پایدار نگه داشته شدن، پرچم نظام و انقلاب اسلامی ایران نقش مهم ایفا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد و انتخاب اصلح، مسئولیت فرهیختگان جامعه را دوچندان می‌کند.

نکونام افزود: بصیرت افزایی از رسالت‌های نخبگان و فرهیختگان به ویژه قشر دانشگاهی است.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول