اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

نمایشگاه شمیم عشق در ساوه برپا می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برپایی نمایشگاه شمیم عشق به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه شمیم عشق در ساوه برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی محمودی‌فر در نشست کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان ساوه گفت: این نمایشگاه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برگزار می‌شود و طی آن 38 پوستر نمایشگاهی با 38 موضوع از وصیتنامه امام خمینی (ره) شامل وصیت به قوای سه‌گانه و ملت به نمایش در می‌آید.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در فرهنگسرای ارشاد و همچنین در 33 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد شهری و روستایی ساوه برگزار می‌شود و از دهم خردادماه به مدت 10 روز برای بازدید عموم دایر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه همچنین از بر پایی محفل انس با قرآن کریم با حضور احمد دباغ حافظ بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: این محفل به همت کانون فرهنگی ـ هنری ثقلین در مسجد حضرت ولی عصر (عج) نوبران برگزار می‌شود.

محمودی‌فر با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی آیینه آفتاب ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی آیینه آفتاب دهم خردادماه افتتاح می‌شود و طی آن 30 قاب خوشنویسی پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در خصوص امام خمینی (ره) و غزل‌های عارفانه ایشان در فرهنگسرای ارشاد به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی اعزام اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان به بیت قدیمی امام راحل در شهرستان خمین را از دیگر برنامه‌های این شهرستان عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل با هدف تبیین اندیشه‌های والای رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و نشان دادن شخصیت علمی، مذهبی و سیاسی آن بزرگوار به نسل جوان برگزار می‌شود.

محمودی‌فر خاطرنشان کرد: 14 و 15 خرداد‌ماه روزهای بزرگ و تاریخی در تقویم سیاسی انقلاب اسلامی ایران است و همه ملت مرهون و مدیون امام خمینی (ره) هستیم.

انتهای پیام/87013/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول