اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی اعلام کرد

دستگیری محتکران شکر در خوی / کشف 150 تن شکر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی گفت: افراد سودجو که اقدام به احتکار شکر کرده بودند در خوی دستگیر شدند و 150 تن شکر نیز کشف شد.

دستگیری محتکران شکر در خوی / کشف 150 تن شکر

یحیی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پس از گزارشات رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی شکر در شهرستان خوی توسط افراد سودجو، موضوع توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت خوی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای بازرسی و ورود به محل احتمالی احتکار شکر، تصریح کرد: به دنبال بررسی از محل مورد نظر 150 تن شکر کشف شد.

کاظمی بر لزوم رسیدگی سریع به این پرونده تاکید کرد و گفت: احتکار کالاهای ضروری سبد خانوار سبب ایجاد ناآرامی در بازار می‌شود و مردم را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی افزود: ارزش 150 تن شکر احتکار شده در حدود 3 میلیارد و 325 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تکمیل پرونده برای متخلفان احتکار، خاطرنشان کرد: پرونده برای صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

انتهای پیام/61010/و10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول