اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جیرفت خبر داد

کشف 3 هزار کیلوگرم روغن نباتی احتکاری در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف یک انبار حاوی 3 هزار کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده و دستگیری یک متهم خبر داد.

کشف 3 هزار کیلوگرم روغن نباتی احتکاری در جیرفت

عباس ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا در جنوب استان، ماموران انتظامی جیرفت با اشرافیت اطلاعاتی خود در منطقه و با انجام گشت‌زنی‌های نامحسوس در سطح شهر، فردی را که در زمینه احتکار مواد خوراکی فعالیت داشت، شناسایی کردند.

وی با اشاره به عملیات غافلگیرانه پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه این محتکر، بیش از 3 تن روغن نباتی جامد کشف و یک متهم را در این ارتباط دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت با تأکید بر جدیت پلیس در مبارزه با مخلان نظم اقتصادی تصریح کرد: متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ابراهیمی بیان داشت: در پی اعلام سرقت 700 میلیون ریالی طلا و جواهرات قیمتی از منزل شخصی در جیرفت، پلیس آگاهی این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وی عنوان کرد: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و تجسس‌های فنی سرنخ‌هایی به دست آمد و روز گذشته هنگامی که سارقان قصد فروش طلاهای سرقتی را در یکی از شهرهای اطراف جیرفت داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در این ارتباط دو مرد و یک زن دستگیر و از آنها مقداری طلا به ارزش 700 میلیون ریال و مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری، سه عدد ساعت مچی و چهار عدد سکه‌ بهار آزادی کشف و تحویل مالباخته داده شد.

انتهای پیام/2655/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول