اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه شاهرود:

فتنه 88 با ولایت‏پذیری خنثی شد

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه فتنه 88 با ولایت‏پذیری خنثی شد، گفت: رئیس‏جمهور آینده باید ولایت‏پذیری را در قول و عمل ثابت کرده باشد.

فتنه 88 با ولایت‏پذیری خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، رضا فدایی صبح امروز در گردهمایی سیاسی که با حضور بیش از 100 نفر در مسجد الزهرا (س) شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه امسال سال خلق حماسه‌هاست، اظهار داشت: همه باید بدانند که حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است و باید در انتخابات شرکت کنند تا امام و شهدا از کارشان راضی باشند.

وی افزود: انقلاب اسلامی امانتی است که امام و شهدا به دست ما سپردند و ما نیز باید آن را برای آیندگان خود حفظ کنیم و برای حفظ آن در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حاضر باشیم.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی دقیق و جنگ روانی و رسانه‌ای از حضور مردم در انتخابات بکاهند و به جهانیان اعلام کنند که مردم ایران از نظام ناراضی هستند.

فدایی تصریح کرد: آنها می‌خواهند با این کار فشارها را برای تحمیل خواسته‌های خود بر ملت و نظام بیشتر کنند و بتوانند به خواسته‌های خود برسند.

وی اظهار داشت: آنها ملت ایران را خوب نشناخته‌اند؛ چرا که این ملت 34 سال است که در دفاع از انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمنان به خیال خام خود می‌خواهند ما را مهار و کنترل کنند و قدرت پیشرفت ما را بگیرند؛ اما آنها نمی‌توانند، چون قدرت نفوذ بر افکار و اراده ملت ایران را ندارند.

فدایی اظهار داشت: حضور ملت در پای صندوق‌های رأی برای نشان دادن قدرت و اراده به دشمنان واجب و لازم است و باید همه با بصیرت و هوشیاری و درک شرایط با دعوت از یکدیگر در انتخابات شرکت گسترده کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت مرحله اول حماسه و انتخاب اصلح مرحله دوم است، افزود: باید دقت کنیم تا در انتخاب خود دچار تردید و نقصان نشویم و با توجه به ملاک‌های اصلح انتخاب کنیم که این ملاک‌ها را ولی فقیه بیان کرده‌اند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: اگر ما در خط ولایت باشیم، هرگز شکست نخواهیم خورد و این در فتنه 88 ثابت شد و همه باید به این مهم توجه کنند و رئیس جمهور آینده حتماً باید ولایی بوده و در قول و عمل این را ثابت کرده باشد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول