اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه‌ پایداری:

دشمن به دنبال ایجاد فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به برنامه‌های مختلف دشمن برای ضربه زدن به نظام تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 است.

دشمن به دنبال ایجاد فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ستار هدایت‌خواه در همایش سناریوی نظام سلطه در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت مقوله انتخابات و سرمایه‌گذاری دشمن برای فتنه‌انگیزی در این مقطع اظهار داشت: انتخابات پرشور و حماسی می‌تواند سرنوشت روشنی را برای ایران اسلامی در سطح جهانی رقم بزند.

عضو مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه دوست داران نظام و جمهور‌ی‌اسلامی سعی در برگزاری انتخابات پرشور دارند اذعان داشت: در نقطه مقابل ملت ایران و دوست داران نظام، دشمنان همواره سعی داشتند و دارند تا از برگزاری انتخابات حماسی و تاثیرگذار در ایران به طرق مختلف جلوگیری کنند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی اضافه‌کرد: در انتخابات پیش رو دشمن سعی دارد از لایه اجتماعی و دامن زدن به نارضایتی‌های اجتماعی، لایه احیاء فتنه و لایه اقدامات ضدامنیتی به نظام و باورهای انقلابی ملت ایران ضربه وارد کند.

هدایت خواه با بیان این موضوع که دشمن در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ایجاد فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 است ابراز از داشت: همه ما باید از تجربه تلخ فتنه 88 درس بگیریم و سعی کنیم هر فتنه‌ای را در نطفه خفه کنیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دشمن در شرایط کنونی و برای ضربه زدن به نظام بر روی نارضایتی عمومی سرمایه‌گذاری کرده است عنوا‌ن‌کرد: استکبار در فتنه 88 قشر سیاسی را وارد میدان کرد و در این انتخابات سعی دارد اقشار مختلف و عامه مردم را به سمت شورش و ایجاد التهاب بکشاند.

عضو مرکزی جبهه پایداری افزود: تشدید فشارها و تحریم‌های اقتصادی دشمن یکی از حربه‌هایی است که دشمن سعی دارد به مردم این‌گونه تلقین کند که با سازش و نرمش نظام مشکلات اقتصادی حل خواهند شد.

هدایت خواه  تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که دشمن روی آن تمرکز دارد و سعی دارد از این طریق به فتنه دامن بزند ایجاد شائبه در روند انتخابات و ادعای استاندارد سازی انتخابات است.

وی یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند که به دوقطبی سازی جامعه سیاسی دامن بزند و با تلاش برای پیروزی قطب سازش پذیر مشروعیت نظام و آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرد.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول