اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 187

سیاه‌بالایی: استعدادهای جهادی باید به میدان تجربه و عمل وارد شوند

یک فعال سیاسی در گرگان با تاکید بر اینکه مسئولیت‎ها باید به اهل آن سپرده شود، گفت: نظام اسلامی امروز نمی‎تواند بر روی کسانی که انگیزه جهادی ندارند سرمایه‎گذاری کند لذا استعدادهای جهادی باید وارد میدان تجربه و عمل شوند.

سیاه‌بالایی: استعدادهای جهادی باید به میدان تجربه و عمل وارد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید قربان سیاه‎بالایی امروز در جمع فرهنگیان بسیجی گرگان اظهار داشت: قطار پیشرفت انقلاب نباید هیچ‌گاه از سرعت باز بماند، نظام اسلامی باید همواره در اوج عزت و اقتدار باشد که این مهم فقط در سایه روحیه جهادی میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در حل مشکلات ناتوان نیست، متذکر شد: هیچ مشکل غیر قابل حلی در کشور وجود ندارد، گره تمام مشکلات با فکر و برنامه‎ریزی باز می‎شود بنابراین باید خلاقیت‎ها را شکوفا کنیم، انرژی ذهنی و جسمی را افزایش دهیم و خود را برای مواجه شدن با مشکلات آماده کنیم چراکه فقط چنین رویکردی می‎تواند برای پشت‎سر گذاشتن موانع و طی کردن پله‎های ترقی کارساز باشد.

نگاه منفعت‎طلبانه چیزی جز شکست به دنبال نخواهد داشت

یک فعال سیاسی در گرگان با بیان اینکه سرلوحه برنامه‎ریزی‎ها باید الهی باشد، اذعان کرد: هدف همه ما در زندگی، دستیابی به سعادت و خوشبختی است که راه رسیدن به این نیاز در صورتی محقق می‎شود که نیت‎ها الهی شوند نه اینکه نگاه خدمت، جای خود را به حرص و طمع و ریاست‌طلبی بدهد.

سیاه‌بالایی با اشاره به اینکه نگاه منفعت‎طلبانه چیزی جز شکست به دنبال نخواهد داشت، افزود: اگر نیت‎ها برای خدمت به مردم، الهی شوند اثرگذاری آن در جامعه ماندگار خواهد شد.

وی متذکر شد: هر فردی در هر جایگاهی که قرار می‎گیرد باید توان انجام آن مسئولیت را داشته باشد در غیر اینصورت ضامن است در روز قیامت به‌ خاطر صدماتی که از بابت نداشتن تخصص به بیت‎المال، جامعه اسلامی و مردم وارد کرده است پاسخگو باشد.

ابزارها و روش‎ها در جامعه اسلامی باید پاک و بی‎آلایش باشند

یک فعال سیاسی در گرگان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از ماهیت اسلامی برخوردار است، ابراز داشت: نظام دینی و الهی اسلام، اهداف متعالی دارد لذا باید ابزارها و روش‎ها نیز در این جامعه پاک و بی‎آلایش باشند.

سیاه‎بالایی با اشاره به اینکه حفظ و احیای اعتماد عمومی، مشارکت و همیاری مردمی به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی و امنیتی در نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امروز جنگ‌نرم، همان جنگ باورها و اراده‌هاست دشمن تلاش می‌کند باورها را تغییر و اراده‌ها را متزلزل کند.

وی خاطرنشان کرد: غرب از طریق جنگ نرم می‎خواهد ابهت و هیمنه ایران اسلامی را به عنوان الگوی بیداری اسلامی ملت‌های منطقه و همچنین الگوی کشورهای ضد نظام سلطه، از بین ببرد لذا چشم دیدن اقتدار و پیشرفت ایران را ندارد و برای مقابله با نظام اسلامی به مقابله برخاسته است.

یک فعال سیاسی در گرگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه هیچ بن‎بستی در حرکت رو به جلو ملت ایران وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ملت ایران مصمم است با همت و اراده، به نقطه مطلوب برسد و در این راستا مشکلات و سختی‎ها، کوچکتر از تصمیم و اراده این ملت خواهد بود.

انتهای پیام/83001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول