اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال فرهنگی و اجتماعی:

مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی باید با شکوه برگزار شود

یک فعال فرهنگی و اجتماعی در گلستان حادثه تروریستی در عراق را به شدت محکوم کرد و گفت: مردم ولایتمدار گلستان در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای تروریستی باشکوه ظاهر شوند.

مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی باید با شکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدقربان سیاه بالایی امروز در جمع دانشجویان استان گلستان ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: عمل وقیحانه دشمنان با این اقدام تروریستی بر وحدت هر چه بیشتر مردم مسلمان خواهد افزود چنانچه در مسیر دفاع از ارزش‎ها و نظام اسلامی محکمتر و استوارتر در میدان حاضر می‎شوند.

وی در خصوص اهمیت و فضیلت اعتکاف تصریح کرد: ماه رجب و ایام البیض فرصت مناسبی برای خودسازی، محاسبه نفس، توبه و نیایش به درگاه خداست که معتکفان را به آرامش معنوی و دوری از تعلقات دنیوی دعوت می‎کند تا اندوخته اعمال صالح مومنان در کفه سنگین‎تری قرار بگیرد.

باید عظمت سوم خرداد را به دنیا معرفی کنیم

این فعال فرهنگی و اجتماعی در گلستان با تاکید بر اینکه سنت حسنه اعتکاف، ابزار مهمی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، اذعان کرد: به واسطه فضایل بی‎شمار ماه رجب خوشبختانه سال به سال شاهد افزایش حضور جوانان در مراسم پرفیض اعتکاف هستیم که لازم است برنامه‎ریزان فرهنگی در ترویج این مراسم معنوی جدی‎تر ورود کنند.

سیاه‎بالایی سوم خرداد را یکی از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی برشمرد و متذکر شد: دشمنان با تمام ابزار و امکانات خود در برابر قدرت ایمان و اراده ملت بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیدند که باید عظمت سوم خرداد به دنیا معرفی کنیم.

وی تقارن 13 رجب را با سالروز فتح خرمشهر بااهمیت خواند و ابراز داشت: واقعا فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‎های اسلامی بود که برای همیشه جاودانه و ماندگار شد.

   ایمان، وحدت، همدلی، ولایتمداری رمز موفقیت نظام اسلامی است

این فعال فرهنگی و اجتماعی در گلستان با بیان اینکه ایمان، وحدت، همدلی و ولایتمداری رمز موفقیت نظام اسلامی در همه برهه‎ها است، متذکر شد: ملت ایران همواره با تکیه بر این ارکان، بزرگترین حماسه‎ها را در تاریخ انقلاب اسلامی به اثبات رسانده است.

سیاه‎بالایی با بیان اینکه معرفت و بصیرت ملت ایران به عنوان عناصر کلیدی در حرکت رو به جلوی نظام اسلامی است، اظهار داشت: ملت همیشه بیدار کشورمان هر جایی که احساس کرده نظام اسلامی مورد هجمه بیگانگان و عناصر وابسته به آنها واقع شده است وارد میدان شده و از کیان مملکت خویش به دفاع برخاسته است که این حضور همواره مثال‎زدنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی باید با تمام توان درصدد حل مشکلات مردم و جامعه برآیند، خاطرنشان کرد: مسئولیت‎ها به عنوان امانت در اختیار افرادی گذاشته شده است که باید در این آزمون‎های سخت سربلند بیرون بیایند و همه مسئولان این تکلیف را دارند تا به درستی به اعتماد مردم پاسخ بگویند.

مراسم استقبال از شهدای گلستانی حادثه تروریستی سامرا عصر امروز ساعت 17 در میدان بسیج شهرستان گرگان انجام گرفت و مراسم تشییع جنازه شهدا نیز فردا ساعت 9 صبح از مقابل سپاه پاسداران این شهرستان خواهد بود. 

انتهای پیام/83001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول